شنبه 29 اردیبهشت 1403

چطور می‌توانیم از ادرار شبانه جلوگیری کنیم؟

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
چطور می‌توانیم از ادرار شبانه جلوگیری کنیم؟

یک پزشک عمومی، تقریبا هر هفته حداقل یک بیمار را ویزیت می‌کند که از نوکتوریا (Nocturia) رنج می‌برد. این بیماری یک اصطلاح پزشکی برای کسانی است که در طول شب برای ادرار کردن از خواب بیدار می‌شوند. ضعیف شدن مثانه از عوارض جانبی شناخته شده بالا رفتن سن است و تحقیقات نشان داده که نوکتوریا بین 69 تا 93 درصد از مردان بالای 70 سال را تحت تاثیر قرار می‌دهد. این مشکل اغلب با هیپرپلازی خوش خیم پروستات،...

ترلان پروانه با انتشار یک پست از خودش با چکمه‌های عجیبی که به پا کرده بود، در فضای مجازی سر و صدا کرد.

به گزارش عرشه آنلاین؛ ترلان پروانه، بازیگر سینما و تلویزیون، در حالی عکسی از چکمه‌های عجیب و بزرگ خود منتشر کرد که این چکمه‌ها از برند MSCHF در ماه‌های اخیر توسط بازیگران هالیوود به شدت مورد توجه قرار گرفته و چیزی بین 400 تا 500 دلار قیمت دارند.

ترلان پروانه 18 تیر 1377 در شیراز متولد شد، او یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون میباشد که از دوران کودکی وارد این حرفه شده است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک، یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است.

من برای ارتقای کار بازیگری ام بسیار تلاش کردم و انواع هنر‌ها و فن‌ها را آموختم. فن بیان، زبان بدن، موسیقی، هنر‌های رزمی، سوارکاری و... را یاد گرفتم تا در حرفه ام آماده‌تر باشم. این در حالی است که درس و مدرسه ام هم همیشه در کنار کارم بوده است.

جالب اینکه پروانه در ادامه با استوری کردن همین تصویر خود، خطاب به مخاطبانش نوشت: «یک کیلو تخمه گرفتم تا کامنت‌های شما را زیر این پست بخونم».

منبع: اقتصاد 24 هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

چطور می‌توانیم از ادرار شبانه جلوگیری کنیم؟ 2
چطور می‌توانیم از ادرار شبانه جلوگیری کنیم؟ 3