سه‌شنبه 19 تیر 1403

چند خبر کوتاه از کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
چند خبر کوتاه از کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج - ایرنا - شهردار دهدشت با اشاره به راه اندازی کارخانه سنگ‌شکن و آسفالت شهرداری گفت: درآمد ماهانه این طرح سه میلیارد ریال است.

احسان تابش نژاد در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با تامین تجهیزات مورد نیاز این کارخانه بعد از توقف بلند مدت وارد مدار تولید شد.

تابش نژاد ظرفیت تولید سالانه این طرح را 26 هزار تن شن و ماسه و 43 هزار تن آسفالت اعلام کرد.

وی توسعه مناطق شهری، آسفالت معابر، استفاده بخش خصوصی در حوزه راهسازی شهرستان‌های چرام و کهگیلویه و تامین مصالح ساختمانی مورد نیاز مردم با قیمت و کیفیت مناسب را از مزایای این طرح اعلام کرد.

فرماندار کهگیلویه به کرونا مبتلا شد

یاسوج - ایرنا - پاسخ آزمایش طبی کرونای فرماندار شهرستان کهگیلویه اعلام و وی به عنوان اولین فرماندار استان کهگیلویه وبویراحمد است که به بیماری کووید 19 مبتلا می شود.

وی به خبرنگار ایرنا گفت که بخاطر ابتلا به ویروس کرونا از 25 آبان ماه برای مدت دو هفته در قرنطینه به منظور درمان بیماری قرار گرفته است.

علیرضا اتابک بیان کرد: امور اداری فرمانداری کهگیلویه را در این مدت از طریق دورکاری انجام خواهم داد.

 استانداری کهگیلویه و بویر احمد در حوزه مرکز فوریت های امنیتی رتبه عالی کسب کرد

به گزارش روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، بر اساس ارزیابی های به عمل آمده استانداری کهگیلویه و بویر احمد در حوزه مرکز اخبار، اطلاعات و فوریت های امنیتی در شش ماهه دوم سال 1398 و شش ماهه اول سال 1399 بین استانداری های سراسر کشور موفق به کسب رتبه برتر شده است.

بر همین اساس وزیر کشور و معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور، از حسین کلانتری (استاندار) و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری (احد جمالی) و مجموع دست اندر کاران حوزه امنیتی استانداری کهگیلویه و بویر احمد، به جهت کسب رتبه عالی در این حوزه تقدیر و تشکر به عمل آورند.

*س_برچسب‌ها_س*