شنبه 15 اردیبهشت 1403

چهارمحال‌وبختیاری به تکنیسین‌ها و جوشکاران صنعتی شناخته می‌شود

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
چهارمحال‌وبختیاری به تکنیسین‌ها و جوشکاران صنعتی شناخته می‌شود

سید محمد موسوی معاون صنایع، تجهیزات و ماشین آلات وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: راه طولانی در این استان برای اقتصادی و صنعتی شدن آن طی شده است، چهارمحال و بختیاری به تکنیسین‌ها و جوشکاران صنعتی آن شناخته می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ سید محمد موسوی معاون صنایع، تجهیزات و ماشین آلات وزارت صنعت، معدن و تجارت پیش از ظهر امروز در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: راه طولانی در این استان برای اقتصادی و صنعتی شدن آن طی شده است.

وی افزود: چهارمحال و بختیاری به تکنیسین‌ها و جوشکاران صنعتی آن شناخته می‌شود. معاون صنایع، ماشین آلات و تجهیزات وزارت صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: ظرفیت‌های چهارمحال و بختیاری حتما باید براساس آمایش سرزمینی احصا شود. موسوی عنوان کرد: از سازمان‌های صمت استان‌ها مشورت گرفته می‌شود و خبرگانی را که از استان شناخت کافی دارند انتخاب کرده تا از ظرفیت آن‌ها استفاده شود. وی خاطرنشان کرد: اتفاقی که در روزهای قطعی آب در شهرکرد رخ داد، بسیار عجیب بود، استانی که خود تولیدکننده آب در کشور است به یکباره مشکل آب شرب پیدا کرد. موسوی در پایان خاطر نشان کرد: لازم است برای هم افزایی بیشتر از نیروهایی استفاده شود که انرژی بالایی داشته باشند و بتوانند اقدامات موثری را در کشور رقم بزنند. انتهای پیام /