چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

چهار باشگاه ورزشی متخلف در خراسان جنوبی پلمب شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
چهار باشگاه ورزشی متخلف در خراسان جنوبی پلمب شد

بیرجند - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: در هفته اول اعمال محدودیت‌های شدید کرونایی، 60 مورد بازدید از فضاها و اماکن ورزشی خصوصی و دولتی استان انجام و چهار باشگاه متخلف نیز پلمپ شد.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی حسن عزیزی افزود: 225 باشگاه ورزشی دارای مجوز در استان فعالیت دارند که با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، رشته‌های ورزشی جزو گروه‌های شغلی پرخطر دسته‌بندی شده‌اند و از دوم اسفندماه سال گذشته، عملا فعالیت باشگاه‌ها و رشته‌های ورزشی پرخطر تعطیل است.

وی ادامه داد: در پی اعمال شدید محدودیت‌های کرونایی تمامی فعالیت‌های ورزشی و اماکن نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

عزیزی گفت: در پی تشدید نظارت‌ها و بازرسی از اماکن و باشگاه‌های ورزشی در مرکز و شهرستان استان، در هفته اول این محدودیت‌ها، 60 مورد بازدید صورت گرفت و از مجموع 117 باشگاه ورزشی موجود در شهرستان بیرجند 37 بازدید انجام شده است که تعداد چهار باشگاه ورزشی تخلف کرده و همچنان فعالیت داشتند که با دستور مقام قضایی و اماکن پلمب شدند.

وی با تقدیر و تشکر از همراهی مدیران باشگاه‌ها در اجرای مصوبات ستاد ملی و استان مقابله با کرونا اظهار داشت: در دیگر شهرستان‌های استان مورد تخلفی نداشتیم و تمامی اماکن و باشگاه‌های ورزشی تعطیل هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی اظهار داشت: در مجموع، ارزیابی ما در خصوص اجرایی شدن مصوبات ستاد، بسیار خوب است و باشگاه‌های ورزشی که فلسفه وجودی آنها ترویج سلامت و روحیه نشاط و شادابی در جامعه هست، با وجود ضرر و زیان‌هایی که به واسطه شیوع ویروس کرونا بر آنان وارد شد ولی سلامت مردم نیز، برای مدیران باشگاه‌ها ارجعیت داشت که بنده از همراهی خوب مدیران باشگاه‌ها، مربیان و ورزشکاران تقدیر و تشکر می‌کنم.

*س_برچسب‌ها_س*