سه‌شنبه 24 مهر 1403

چهار روستای میانه به شبکه گاز متصل شدند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
چهار روستای میانه به شبکه گاز متصل شدند

تبریز - ایرنا - طرح گازرسانی به چهار روستای قلیچ چی، قهرمانلو، یدی بلاغ و حلاج در شهرستان میانه با هزینه کرد 49 میلیارد ریال بهره برداری شد.

با اجرای این طرح های گازرسانی 95 خانوار در روستاهای قلیچ چی و قهرمانلو، یدی بلاغ و حلاج از توابع بخش مرکزی شهرستان میانه به شبکه گاز خانگی متصل شدند.

محمدرضا مشایخی فرماندار میانه روز چهارشنبه در مراسم افتتاح گازرسانی به روستای قلیچ چی گازرسانی به روستاها را جزو خدمات ارتقاء یافته برای رفاه حال هر چه بیشتر مردم روستاها را از وظایف دولت عنوان کرد.

وی با قدردانی از زحمات رییس و همکاران شرکت گاز شهرستان و سایر ادارات تسهیل کننده مسیر در جهت گازرسانی به روستاهای شهرستان، سرعت عمل، دقت و فنی بودن اجرا را از شاخصه های مهم در میزان گازرسانی به شهرستان برشمرد.

فرماندار میانه با اشاره به اینکه تابحال امکان گازرسانی به روستاهای دوردست به جهت دوری از شبکه و صعب العبور بودن مسیر گازرسانی فراهم نشده بود، اضافه کرد: به رغم این مسائل و محدودیت در اعتبارات، خوشبختانه با اتخاذ تمهیدات و همت شرکت گاز این روستاها نیز در برنامه گازرسانی گنجانده شدند که روستای قلیچ چی از جمله این روستاهاست.

وی با اعلام اینکه تمامی روستاهای واقع در دو بخش کاغذکنان و مرکزی در سال آتی از نعمت گاز برخوردار شده و تمامی 4 بخش شهرستان سبز خواهند شد بر استفاده بهینه، ایمن و نگهداری از این نعمت تاکید کرد.

به گزارش ایرنا تا کنون تمام روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان میانه گاز رسانی شده و تعداد 6 روستای کمتر از 20 خانوار در حال گازرسانی است.

*س_برچسب‌ها_س*