دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

چک‌های فتح‌الله‌زاده توسط هئیت مدیره بررسی می‌شود

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
چک‌های فتح‌الله‌زاده توسط هئیت مدیره بررسی می‌شود

در جلسه امروز هیئت مدیره استقلال، موضوع چک های علی فتح‌الله‌زاده مورد بررسی قرار می گیرد.

به گزارش "ورزش سه"، مناظره میان علی فتح‌الله‌زاده و پرویز مظلومی با حسین قربانزاده رئیس سازمان خصوصی سازی در برنامه فوتبال برتر، هنوز مورد توجه رسانه هاست و همین موضوع ممکن است حتی منجر به قطع همکاری با مدیرعامل آبی ها شود.

در همین خصوص، امروز جلسه اعضای هیئت مدیره استقلال با فتح‌الله‌زاده برگزار شده و در آن، به بحث چک های جنجالی نیز پرداخته شده است. جایی که قربانزاده مدعی شد که مدیرعامل استقلال بابت چک هایی که به حنیف عمران زاده، فرهاد مجیدی و امیرحسین صادقی داده، 2 بار از باشگاه پول دریافت کرده است.

البته هیئت مدیره استقلال که خود باید بابت شکایت قربانزاده در دادگاه پاسخگو باشند، مدعی هستند که از چک ها و پرداخت آن در سال 92 بی اطلاع بوده اند و این مدیرعامل آبی هاست که باید در آن سال، چک ها را بایگانی می کرد.

به همین خاطر هیات مدیره باشگاه استقلال با حضور علی فتح الله زاده امروز جلسه‌ای را برگزار می‌کند تا به بررسی این موضوع و همچنین برخی ابهامات مالی دیگر باشگاه بپردازند.

ضمن اینکه در این جلسه تامین منایع مالی برای پرداخت بدهی‌های خارجی تا پایان فروردین توسط علی فتح الله زاده نیز بررسی خواهد شد. ممکن است در پایان این جلسه مدیران باشگاه تصمیم به قطع همکاری با مدیرعامل فعلی بگیرند و در این صورت تغییراتی در کادرمدیریتی استقلال ایجاد خواهد شد.