شنبه 14 مهر 1403

چیزی از ارزش‌های بازیکنان من کم نمی‌شود؛/ اخباری: این جمله کلیشه‌ای مقابل پرسپولیس معنا شد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
چیزی از ارزش‌های بازیکنان من کم نمی‌شود؛/ اخباری: این جمله کلیشه‌ای مقابل پرسپولیس معنا شد!

سعید اخباری می‌گوید چادرملو 95 دقیقه پرسپولیس را به چالش کشیده است.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های حساس هفته هفتم، تیم تازه لیگ برتری شده چادرملو یزد در اولین تجربه رویارویی با پرسپولیس تا آستانه کسب امتیاز از سرخ‌ها پیش رفت اما حملات متعدد سرخ‌ها در دقایق پایانی پیروزی را برای مدافع عنوان قهرمانی به ارمغان آورد.

سعید اخباری، سرمربی چادرملو در کنفرانس خبری پس از بازی در ابتدا گفت: من به همه اصحاب رسانه خسته نباشید می‌گویم که زحمت پوشش مسابقات را می‌کشید اما زحمات شما کمتر دیده می‌شود. به پرسپولیس و هوادارانش این برد را تبریک می‌گویم. تبریک می گویم به مجموعه و تیم خودمان که جنگیدند و کاری کردند که تیم حریف به چالش و مشکل بیفتد. 95 دقیقه مقاومت کردیم که دروازه‌مان را بسته نگه داریم. آنالیز خوبی داشتیم و می‌دانستیم چگونه روزنه‌های‌شان را ببندیم. فکر می‌کنم یک لحظه غفلت و اشتباه در خط دفاعی‌مان رخ داد و یک گل دریافت کردیم. این جمله کلیشه‌ای لست اما حقیقتا چیزی از ارزش های بازیکنان ما کم نمی‌کند.

اخباری ادامه داد: بازیکنانم خیلی دویدند و جنگیدند. یک تیمی مثل پرسپولیس با این همه ستاره و هزینه‌ای که می‌کنند و حمایت‌هایی که می‌شود مقابل ما اینطور بازی کرد؛ یک‌سری چیزها را امروز خودم لمس کردم و متوجه شدم و باید تا آخر بازی‌ها یک‌سری چیزها را بپذیریم و کنار بیاییم. به بچه‌ها خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم در تعطیلات تمرینات خوبی داشته باشیم.

او در مورد اینکه دفاع چادرملو مقابل پرسپولیس تحسین برانگیز بوده گفت: شما لطف دارید ولی برای ما راضی کننده نبود. آخر داستان مهم نتیجه‌ای است که ثبت می‌شود و خیلی‌ها بازی را ندیدند. وقتی یک - هیچ را می‌بینند می‌گویند چادرملو باخت و من ناراحت بودم چون حداقل امتیاز می‌توانست سهم ما باشد چون ما حفظ بازی در مقابل کردیم. منطقه‌ای از پرس را انتخاب کردیم که خط دفاعی ما در نیمه زمین بود. یک سبک از بازی بود که خوب پیش می‌رفت. باید در نظر بگیریم فقط یکی، دو تا از بازیکنانم تجربه بازی مقابل پرسپولیس را داشتند. از این جهت باید درک‌شان کنیم تا تجربه کسب کنند و ول مردم استان یزد را شاد کنیم.