دوشنبه 9 مهر 1403

ژان کلود یونکر

ژان کلود یونکر

وب‌گاه فرارو

دوره جهانی شدن و ادغام سریع به پایان رسیده و دوره حمایت از صنایع داخلی در حال افزایش است. اید تنها نکته مسلم در مورد این اقتصاد شکننده و تکه تکه شده جدید جهانی مسلم آن است که با شوک‌هایی مواجه خواهد شد. صندوق بین المللی پول، سایر موسسات بین المللی، طلبکاران و وام گیرندگان همگی باید خود را با این شرایط تطبیق داده و آماده شوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «دونالد ترامپ» از همان روزهای نخست ریاست جمهوری در جهت ویران سازی همکاری‌های مشترک با اروپا حرکت کرد که منجر ایجاد شکاف عمیق میان دو سوی آتلانتیک شده است به نحوی که پیامدهای آن حتی در چند روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دیده می‌شود و جایگاه واشنگتن در میان همپیمانان اروپایی‌اش را سست‌تر کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس پیشین کمیسیون اروپا هشدار داد اقدام کشورهای عضو اتحادیه اروپا در بستن مرزهای خود برای جلوگیری از شیوع کرونا و مسدود نگه داشتن این مرزها برای مدت طولانی، خسارات زیادی برای این اتحادیه به دنبال خواهد داشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «ژان‌کلود یونکر» رئیس‌پیشین کمیسیون اروپا گفت، کشورها تنها با همکاری یکدیگر قادر به پشت سرگذاشتن بحران کرونا خواهند بود.