شنبه 8 اردیبهشت 1403

ژاوی: از تلاش‌های باشگاه ممنونم اما می‌روم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ژاوی: از تلاش‌های باشگاه ممنونم اما می‌روم

ژاوی هرناندز می‌گوید تصمیمش برای ترک بارسلونا تغییر نکرده است.

به گزارش "ورزش سه"، در اولین بازی پس از فیفا دی، بارسلونا به مصاف لاس پالماس خواهد رفت. آبی‌اناری‌ها جای خیرونا را در رتبه دوم گرفته‌اند و فاصله‌ای 8 امتیازی با رئال مادرید صدرنشین دارند. ژاوی هرناندز با شرکت در نشست خبری پیش از این بازی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

وضعیت کنده، ترشتگن و آرائوخو؟ هر سه خوب و آماده هستند. ترشتگن یک آسیب‌دیدگی جزئی داشت که چیز خاصی نبود و می‌تواند در بازی فردا حضور داشته باشد.

وضعیت کریستنسن؟ او کمی ناراحتی داشت و به‌خاطر همین ترجیح دادم او را از لیست بازی فردا خط بزنم. امیدوارم در بازی‌های بعدی او را در اختیار داشته باشیم.

تشویق ایستاده یامال در برنابئو در بازی اسپانیا - برزیل؟ نه‌تنها این مورد، بلکه او نشان داده است که یک بازیکن با پتانسیل بالاست و می‌تواند دوران جدیدی را در بارسلونا رقم بزند. من و دیگر اعضای باشگاه به او باور داریم که توانایی انجام دادن کارهای بسیار بزرگی دارد.

وضعیت فعلی لواندوفسکی؟ او یک رهبر ذاتی است و در فرمی فوق‌العاده قرار دارد. احتمالأ از زمانی که به بارسا آمده این بهترین وضعیت و فرم اوست.

آمادگی فران تورس؟ او کاملا خوب است و مشکلی برای بازی فردا ندارد. قطعا در لیست بازی فردا حضور خواهد داشت.

فرم گوندوگان؟ او فصل بسیار خوبی را پشت سر می‌گذارد و اعداد و ارقام این را نشان می‌دهد. او بازیکنی حیاتی برای این تیم است.

احتمال تغییر تصمیم و ماندن در بارسلونا؟ من از باشگاه، لاپورتا و دکو سپاسگزارم. اما در حال حاضر چیزی در مورد تصمیم من تغییر نمی‌کند. هیچ تغییر اساسی‌ای وجود ندارد. از آنها تشکر می‌کنم اما نظرم تغییر نکرده است. از کل اعضای باشگاه سپاسگزارم.

ژاوی: از تلاش‌های باشگاه ممنونم اما می‌روم 2
ژاوی: از تلاش‌های باشگاه ممنونم اما می‌روم 3