یک‌شنبه 15 مهر 1403

ژاوی: امسال باید فینالیست آسیا شویم

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
ژاوی: امسال باید فینالیست آسیا شویم

تهران - ایرنا - سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال السد قطر گفت: برای شروعی تازه در لیگ قهرمانان آسیا آماده هستیم و امسال دیگر باید فینالیست شویم.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال السد قطر که امسال با جذب ستاره مطرح اسپانیایی «سانتی کازورلا» گام بلندی برای موفقیت در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برداشته، امیدوار است امسال به فینال این رقابت‌ها برسد.

السد فردا در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا در گروه چهارم به مصاف العین امارات خواهد رفت.

این در حالی است که ژاوی هرناندز اسطوره بارسلونا و سرمربی کنونی السد تیمش را به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی امسال معرفی کرد.

ژاوی هرناندز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر العین اظهار داشت: برای شروعی خوب در لیگ قهرمانان آماده هستیم. ما صدرنشین گروه هستیم و می‌خواهیم که جایگاهمان را حفظ کنیم. بازیکنان خوبی دارم که برای رقابتی سخت آماده هستند.

سرمربیس السد اظهار داشت: السد در دو دوره اخیر به نیمه نهایی رسید و اکنون دیگر زمان فینالیست شدن و قهرمانی در آسیا است. می‌خواهم به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کنم و برگزاری بازی‌ها به میزبانی قطر یک امتیاز برای ما است.

السد در گروه چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با 4 امتیاز صدرنشین است. النصر عربستان هم 4 امتیازی است و تیم های سپاهان و العین هم به ترتیب 3 و بدون امتیاز هستند.

این در حالی است که ژاوی در اولین سال مربیگری‌اش با السد حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان را تجربه کرد اما با شکست برابر الهلال عربستان حذف شد. این اسطوره بارسلونا 2 فصل قبل هم به عنوان کاپیتان با السد در نیمه نهایی از پرسپولیس شکست خورد و نتوانست فینالیست شود.

*س_برچسب‌ها_س*