یک‌شنبه 6 آبان 1403

ژرژ ژسوس، سرمربی الهلال:/ لیگ عربستان به لیگ‌های معتبر اروپایی خواهد رسید

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ژرژ ژسوس، سرمربی الهلال:/ لیگ عربستان به لیگ‌های معتبر اروپایی خواهد رسید

ژرژ ژسوس، سرمربی الهلال، می‌گوید فوتبال عربستان در راه رسیدن به لیگ‌های اروپایی است و روز به روز به این هدف نزدیک‌تر می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، فوتبال عربستان در یک سال گذشته پیشرفت چشم‌گیری داشته است. پس از جذب کریستیانو رونالدو توسط النصر، باشگاه‌های بزرگ این کشور شروع به به خدمت گرفتن دیگر بازیکنان شاخص لیگ‌های اروپایی کردند.

آنها قصد دارند برنامه‌هایشان را در تابستان آینده ادامه دهند. یکی از اهداف اصلی آنها این است که فوتبال عربستان از سطح آسیا گذر کند و به لیگ‌های اروپایی برسد. هنوز مدت زیادی از مصاحبه رونالدو مبنی بر بهتر بودن لیگ عربستان از لیگ یک فرانسه نگذشته است که ژرژ ژسوس، سرمربی الهلال هم اظهار نظر جالبی داشته است.

او درباره کیفیت فوتبال عربستان گفت:«آینده جهان اینجاست. در عربستان سعودی، نه در اروپا. ما در کشوری هستیم با درجه هوای 50 درجه بالای صفر و گرمای فوق‌العاده. اما به استادیوم‌ها بروید و به کیفیت زمین چمن‌هایی که مانند زمین گلف هستند نگاه کنید.

مردم تصور اشتباهی درباره عربستان سعودی دارند. عربستان کشوری قدرتمند و در حال توسعه است. در اینجا من بسیار احساس راحتی و امنیت می‌کنم. فوتبال در اینجا از محبوب‌ترین سرگرمی‌هاست. جامعه هواداران اینجا بسیار بزرگتر و بیشتر از پرتغال هستند.»

او درباره نزدیکی سطح فوتبال عربستان به لیگ‌های معتبر اروپایی گفت:«بله یکی از اهداف این است. فوتبال اینجا روز به روز به فوتبال اروپا نزدیک می‌شود. مردم به من می‌گویند بازیکنان بزرگ برای پول به عربستان می‌آیند. این گزاره غلطی است. یعنی بازیکنان دیگر برای مس به لیگ انگلیس می‌روند؟ این چیزها در فوتبال عادی است. لیگ عربستان با جذب همین بازیکنان پیشرفت می‌کند و به‌زودی بازیکنان بیشتری به اینجا خواهند آمد.»

ژرژ ژسوس، سرمربی الهلال:/ لیگ عربستان به لیگ‌های معتبر اروپایی خواهد رسید 2