جمعه 30 شهریور 1403

ژست اسطوره برای دوربین یوفا / رونالدو خوشحال‌تر از همیشه: یورو مال منه (عکس‌(

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ژست اسطوره برای دوربین یوفا / رونالدو خوشحال‌تر از همیشه: یورو مال منه (عکس‌(

کریستیانو رونالدو امروز به عنوان کاپیتان پرتغال در عکسهای رسمی یوفا از تیم ملی این کشورش مقابل لنز دوربین ایستاد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال یکی از تیمهای جذاب یورو 2024 است. تیمی که با کاپیتانش کریستیانو رونالدو یکی از پرهوادارترین تیمهای حاضر در این تورنمنت به حساب می‌آید و هوادارانش تنها به جمعیت کشور پرتغال خلاصه نمی‌شود.

حساب رسمی یورو 2024 امروز تصاویری از فوتوشوت رسمی تیم ملی پرتغال را منتشر کرد. یوفا برای اشاره به عکسهایی که دوربین رسمی‌اش از ستاره‌های پرتغال گرفته تنها به انتشار عکسهای کریستیانو و ژست او مقابل دوربین اکتفا کرد.

همانطور که انتظار می‌رفت عکسهای کریس رونالدو بیش از سایر عکسهایی که تا کنون از ستاره‌های یورو منتشر شده است دیده شد. ستاره بزرگ پرتغالی ممکن است در روزهای آینده آخرین تورنمنت بزرگ دوران فوتبالش را پشت سر بگذارد و بدون شک در آلمان هر زمان که پرتغال وارد زمین بشود تمام نگاه‌ها به این ابرستاره دوخته خواهد شد.

رونالدو از قضا فصل درخشانی را در عربستان پشت سر گذاشته و در 37 سالگی رکوردشکن شده است. او در فصل لیگ روشن 35 گل به ثمر رساند تا به اولین بازیکن در تاریخ این لیگ تبدیل شد که با چنین رقمی به آقای گلی می‌رسد. او همچنین به اولین فوتبالیست در تاریخ تبدیل شد که در چهار لیگ مختلف آقای گل شده است: با منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس، با رئال مادرید در لالیگا، با یوونتوس در سری آ و با النصر در لیگ روشن عربستان.

ژست اسطوره برای دوربین یوفا / رونالدو خوشحال‌تر از همیشه: یورو مال منه (عکس‌( 2
ژست اسطوره برای دوربین یوفا / رونالدو خوشحال‌تر از همیشه: یورو مال منه (عکس‌( 3