جمعه 14 اردیبهشت 1403

ژیمناستیک

ژیمناستیک

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - سه ژیمناست و 2 مربی مازندرانی در دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی ژیمناستیک هنری جوانان ایران شرکت کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر ورزش با استاد حسن لطیفی از کهن‌پیشکسوتان رشته ژیمناستیک دیدار کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان با استاد حسن لطیفی، از کهن‌پیشکسوتان رشته ژیمناستیک دیدار کرد.

خبرگزاری تسنیم

زمان برگزاری انتخابات فدراسیون ژیمناستیک مشخص شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - زمان برگزاری انتخابات احراز ریاست فدراسیون ژیمناستیک مشخص شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: در کل به فدراسیون‌ها حدود 310 میلیارد تومان پرداختی داشتیم یعنی به طور متوسط و میانگین حدود 200 درصد به فدراسیون‌ها پرداختی داشتیم و در نظر داریم آکادمی ملی المپیک 2 را در شمال کشور تاسیس کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: در سال جاری سه رویداد مهم بازی‌های المپیک پاریس که اولویت اول ماست، بازی‌های داخل سالن و رزمی چونبوری تایلند، بازی‌های زمستانی هاربین چین و حتی کار‌های چهارمین رویداد یعنی شروع برنامه‌های حمایتی از بازی‌های ناگویای ژاپن را در پیش داریم، اما فدراسیون‌ها دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از کمیته ملی المپیک؛ سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن بیان مطلب فوق عنوان داشت: به لطف الهی سال 1402 را بخوبی مدیریت و آنچه که در مصوبات آمده بود اجرا شد و آنچه در متمم شماره 1 و متمم شماره 2 داشتیم به طور کامل و صد در صد به فدراسیون‌ها پرداخت گردید، در واقع مبلغ 160 تا 170 میلیارد تومانی که به فدراسیون‌ها تعهد داشتیم پرداخت و نکته...

خبرگزاری تسنیم

دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: در سال 1402 به صورت میانگین دو برابر بودجه مصوب به فدراسیون‌ها پرداختی داشتیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

فدراسیون ژیمناستیک سال 1402 را با ریاست عابد حقدادی آغاز کرد و اواخر سال گذشته بعد از ماه‌ها بلاتکلیفی اینچه درگاهی دوباره به فدراسیون بازگشت و حالا در سال جدید باید منتظر انتخابات باشیم.

وب‌گاه ورزش سه

انتخابات فدراسیون ژیمناستیک در سال 1402 ابطال شد و همین موضوع سبب شد که این فدراسیون در بلاتکلیف‌ترین شرایط خود در سال‌های اخیر قرار بگیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این گزارش مروری بر نامزد‌های مسابقه تلویزیونی «قهرمان ایران» که هر روز ساعت 16 روی آنتن شبکه ورزش می‌رود، شده است.

خبرگزاری تسنیم

‌رئیس فدراسیون ژیمناستیک، آخرین وضعیت این رشته و احتمال کسب سهمیه المپیک پاریس را تشریح کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت: ما یک جلسه فنی شاخه هنری را برگزار کردیم تا برنامه ریزی‌های لازم برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک انجام شود و بلافاصله از یک روز پس از آن اردوی تیم ملی هنری آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت: ما یک جلسه فنی شاخه هنری را برگزار کردیم تا برنامه ریزی‌های لازم برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک انجام شود و بلافاصله از یک روز پس از آن اردوی تیم ملی هنری آغاز شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس فدراسیون قایقرانی با اشاره به اتفاقات سال 1402 گفت: نسل ما همیشه آرزوی گرفتن عکس یادگاری با آرلوند را داشت اما چوپان کاری کرد که آرلوند با او عکس بگیرد.