جمعه 14 اردیبهشت 1403

ژیمناستیک

ژیمناستیک

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در واکنش به انتشار اخباری درخصوص تهاتر باشگاه پرسپولیس با تامین اجتماعی به خاطر بدهی‌های دولت گفت: چنین چیزی را نشنیده‌ام

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسبقیان گفت: وزارت ورزش و جوانان دنبال تیم‌داری و باشگاه‌داری نیست و جزء وظایف این وزارتخانه نیست.

خبرگزاری تسنیم

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: سیاست وزارت ورزش که دنبال می‌شود در دولت هم پیگیری می‌شود تا تکلیف این دو باشگاه مشخص شود.

خبرگزاری تسنیم

تاریخ پیشنهادی برای برگزاری انتخابات فدراسیون ژیمناستیک در حالی اعلام شده که هنوز نحوه برگزاری آن و ثبت‌نام یا عدم ثبت‌نام از نامزدهای ریاست مشخص نیست.

خبرگزاری تسنیم

بخش پنجم بورسیه ورزشکاران برای چهار ماهه سوم به مبلغ دو هزار دلار طی روزهای اخیر به حساب فدراسیون‌ها واریز شده است.

وب‌گاه ورزش سه

تقی عسگری؛ اسطوره شیرجه ایران، گوهری که به تازگی در 100 سالگی کشف شد و مورد توجه نه تنها مردم ایران بلکه تمامی مردم جهان قرار گرفت.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی ژیمناستیک ایران در سومین مسابقه گزینشی المپیک روز دوشنبه راهی باکو می‌شود.

خبرگزاری مهر

تیم ملی ژیمناستیک ایران در سومین مسابقه گزینشی المپیک روز دوشنبه راهی باکو می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

جامعه بزرگ ورزش کشور از نخستین لحظات آغاز رای‌گیری مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، حضور پرشوری در انتخابات داشتند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس فدراسیون ژیمناستیک با حضور در انتخابات، گفت: امیدوارم بهترین تصمیمات برای کشور گرفته شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس فدراسیون ژیمناستیک با دعوت از مردم برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان و این حضور را یک وظیفه ملی تعریف کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر ورزش و جوانان گفت: نیازمند نمایندگانی هستیم که دغدغه ورزش را داشته باشند، افرادی که علاقه‌مند باشند، می‌توانند کمک زیادی به ورزش کشور کنند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور با اشاره به راهبرد دشمن برای ایجاد یاس و تردید میان مردم و کاهش مشارکت، ابراز امیدواری کرد مردم با مشارکت گسترده در انتخابات یکبار دیگر دشمنان نظام را ناامید و امید دوست‌داران جمهوری اسلامی ایران را مضاعف کنند.

وب‌گاه الف

رئیس جمهور مراجعه به آرای عمومی در مسائل مهم و افزایش مشارکت مردم در انتخابات را راهبرد نظام و موجب افزایش سرمایه اجتماعی دانست و ابراز امیدواری کرد مردم با مشارکت گسترده در انتخابات یکبار دیگر دشمنان نظام را ناامید و امید دوست‌داران جمهوری اسلامی ایران را مضاعف کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رییسی» صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیات دولت برگزاری 37 دوره انتخابات در جمهوری اسلامی ایران و انتخاب همه نهاد‌ها و بخش‌های حکومت و حتی نوع نظام سیاسی و قانون اساسی با مراجعه به آرای عمومی را یکی از افتخارات بزرگ جمهوری اسلامی ایران توصیف و اظهار کرد: همه زیرساخت‌ها و مقدمات برای برگزاری پرشور و باشکوه سی و هشتمین دوره انتخابات...

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس دولت سیزدهم مراجعه به آرای عمومی در مسائل مهم و افزایش مشارکت مردم در انتخابات را راهبرد نظام و موجب افزایش سرمایه اجتماعی دانست.