پنج‌شنبه 19 مهر 1403

کاراته ایران در آسیا 9 مداله شد / روز بدون طلای ستاره های تیم ملی

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کاراته ایران در آسیا 9 مداله شد / روز بدون طلای ستاره های تیم ملی

در دومین روز از مسابقات قهرمانی آسیا کاراته یک نقره و سه برنز دیگر برای کاراته ایران بدست آمد تا مدال های کاراته ایران به 2 طلا، یک نقره و 6 برنز برسد.

به گزارش "ورزش سه"، دومین روز از رقابت های قهرمانی کاراته آسیا 2023 امروز برگزار شد و نمایندگان ایران موفق به کسب یک مدال نقره و سه برنز شدند تا آمار مدال های کاراته ایران تا این لحظه به دو طلا، یک نقره و شش برنز برسد. همچنین در بخش پاراکاراته نیز ایران موفق شد به چهار مدال طلا و یک مدال برنز دست پیدا کند.

در رقابت های امروز در حالی که چهره های مطرحی همچون بهمن عسگری، ذبیح الله پورشیب و سجاد گنج زاده روی تاتامی رفتند، خبری از کسب مدال طلا نبود و برخلاف روز اول که دو سکوی قهرمانی به ایران رسید، امروز دست ایرانی ها از طلا کوتاه ماند. * بهمن عسگری در وزن 75- با سه پیروری مقابل نمایندگان کشور های قرقیزستان، ازبکستان و عربستان راهی فینال این مسابقات شد و با نتیجه 3 بر دو مغلوب حریف قزاقستانی خود شد و به مدال نفره بسنده کرد. * سجاد گنج زاده در وزن 84+ با چهار پیروزی مقابل نمایندگان ماکائو، اندونزی، سریلانکا و امارات در دیدار با طارق حمدی از عربستان در حالی که 6 بر 6 مساوی بود با قانون سنشو (اولین امتیاز) نتیجه را واگذار کرد و به مدال برنز رسید. * سارا بهمنیار در وزن 50- بانوان با سه پیروزی مقابل نمایندگان کشور های سریلانکا، ژاپن و عربستان مقابل حریف قزاقستانی خود شکست خورد و به مدال برنز رسید. * فاطمه سعادتی در وزن 55- بانوان نیز با چهار پیروزی مثابل نمایندگان کشور های ترکمنستان، هنگ کنگ، ازبکستان و اندونزی در رقابت با حریف چین تایپه ای شکست خورد تا به مدال برنز بسنده کند. * ذبیح الله پورشیب در وزن 84-، پوریا اقدسی در وزن 60- و مبینا حیدری در وزن 68- بانوان دیگر نمایندگان کاراته ایران بودند که از دور رقابت ها کنار رفتند.

زمانبندی فردا (روز پایانی) مسابقات قهرمانی آسیا کاراته مالزی 2023 به شرح زیر است:

ساعت 5:30 به وقت ایران آغاز مسابقات کاتا (فاطمه صادقی، زینب السادات حسینی، ملیکا عزتی، سپیده امینی)

ساعت 5:30 آغاز مسابقات کاتا تیمی آقایان (میلاد فرازمهر، ابوالفضل شهرجردی و علی زند)

ساعت 6:35 آغاز مسابقات کومیته تیمی بانوان (آتوسا گلشاد نژاد، مبینا حیدری، لیلا برجعلی، مبینا کاویانی)

ساعت 6:35 آغاز مسابقات کومیته تیمی آقایان (مهدی خدابخشی، صالح اباذری، مهدی عاشوری، مهدی شهگل، محمود نعمتی، امیرحسین فداکار، سامان عدالتی)