شنبه 5 آبان 1403

کارشناس داوری مارکا: داور پنالتی را به رئال هدیه داده!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کارشناس داوری مارکا: داور پنالتی را به رئال هدیه داده!

پاول فرناندز، کارشناس داوری اسپانیایی، معتقد است تصمیم داور در اعلام پنالتی برای رئال مادرید برابر بارسلونا در فینال سوپرجام اشتباه بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، بازی رئال مادرید و بارسلونا در ال‌کلاسیکوی سوپرجام جذاب و تماشایی آغاز شده است. سفیدپوشان مادرید در همان 10 دقیقه ابتدایی بازی موفق شدند با دو گل وینیسیوس جونیور به برتری برسند و بارسلونا را در شرایط سختی قرار دهند.

پس از دو گل رئال، بارسا کاملا جلو کشید تا بتواند نتیجه را تغییر دهد. آنها بالاخره موفق شدند و روبرت لواندوفسکی در دقیقه 33 توانست با یک والی زیبا بازی را 2-1 کند.

پس از گل بارسا اتفاقی رخ داد که می‌تواند به پای ثابت بحث‌های هواداران رئال مادرید و بارسلونا در ماه‌های آینده تبدیل شود. رودریگو در دقیقه 37 توپی را به روی دروازه ارسال کرد و در حالی که توپ به سمت وینیسیوس می‌رفت، آرائوخو، یار مستقیم او، دست را بر روی شانه‌اش قرار داد و همین تماس موجب سرنگون شدن وینگر رئال شد. داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد و وینیسیوس موفق شد گل سوم خودش و تیمش را بزند.

پس از اعلام پنالتی و گل هواداران بارسلونا در فضای مجازی به‌شدت به تصمیم داور اعتراض کردند. در اولین اظهارنظرها پس از این اتفاق، پاول فرناندز، کارشناس داوری، ادعای هواداران بارسا را تایید کرد. او معتقد است داور به اشتباه به سود رئال پنالتی اعلام کرده است.

او در این مورد گفت: «من در این صحنه نمی‌توانم هیچ تماسی از آرائوخو پیدا کنم. برای من این یک تصمیم ضعیف از سوی داور است.»

کارشناس داوری مارکا: داور پنالتی را به رئال هدیه داده! 2
کارشناس داوری مارکا: داور پنالتی را به رئال هدیه داده! 3