دوشنبه 2 مهر 1403

کاری که رسانه باشگاه استقلال انجام می‌دهد: / هر جا پرسپولیس بود، حذفش کنید!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کاری که رسانه باشگاه استقلال انجام می‌دهد: / هر جا پرسپولیس بود، حذفش کنید!

رسانه رسمی استقلال در درج نام و لوگو پرسپولیس روی طرح‌های خود، رویه عجیبی را در پیش گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، زمان زیادی تا برگزاری دربی بزرگ پایتخت باقی نمانده است. دیداری که برای استقلال از اهمیت بالاتری برخوردار است چرا که شاگردان نکونام در این فصل و تا به امروز، نتایج قابل قبولی را کسب نکرده و زیر فشار شدیدی نیز قرار دارند.

پیروزی در دیدار حساس برابر پرسپولیس می تواند امضای محکمی باشد بر حکم ابقای نکونام در استقلال و ادامه حضور او در این تیم و در سمت مقابل نیز شکست در شهرآورد تهران ممکن است که آبی ها را بیش از پیش غرق در بحران کرده و تبعات سختی را برای آنها به دنبال باشد.

در برنامه اعلامی ابتدای فصل، آبی‌ها فقط لوگو پرسپولیس را در طرح گرافیکی خود به کار نبرده بودند.

در شرایطی که همه منتظر برگزاری این مسابقه حساس هستند، رسانه رسمی استقلال در طراحی برنامه بازی های این تیم در مهر ماه، دست به کار عجیبی زد و لوگو و نام رقیب دیرینه را سانسور کرد.

آبی ها در رسانه های رسمی خود و در تقویم مهر ماه، به جای استفاده از نام پرسپولیس، کلمه دربی پایتخت را به کار برده اند. این در شرایطی است که برای سه بازی باقیمانده، نام تیم های السد قطر، هوادار تهران و ذوب آهن اصفهان درج شده و لوگوی این سه باشگاه نیز در طرح گرافیکی به کار برده شده است.

استقلالی ها در طرح امروز خود، لوگو و نام پرسپولیس را استفاده نکرده و از کلمه دربی پایتخت استفاده کردند.

این اتفاق پس از قرعه کشی رقابت های لیگ برتر امسال و اعلام برنامه تیم ها نیز رخ داد. جایی که آبی ها در طرح گرافیکی خود، تنها لوگوی پرسپولیس را درج نکردند که اقدام عجیبی به شمار می رفت.

کاری که رسانه باشگاه استقلال انجام می‌دهد: / هر جا پرسپولیس بود، حذفش کنید! 2
کاری که رسانه باشگاه استقلال انجام می‌دهد: / هر جا پرسپولیس بود، حذفش کنید! 3