چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

کار سختی در مسابقات هانگژو چین داریم / به دنبال کسب مدال خوش رنگ‌تر هستیم

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
کار سختی در مسابقات هانگژو چین داریم / به دنبال کسب مدال خوش رنگ‌تر هستیم

علیرضا مختاری گفت: کار سختی در چین داریم چراکه کشور میزبان برنامه ریزی گسترده‌ای برای این رقابت‌ها در نظر گرفته است.

علیرضا مختاری ملی پوش پارادو و میدانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیتش اظهار کرد: شرایط خوبی دارم و تمریناتم را پیگیری می‌کنم. سال آینده در چند مسابقه مهم باید شرکت کنیم و یکی از آن‌ها مسابقات گزینش بازی‌های پارالمپیک پاریس است. همین موضوع نشان می‌دهد که کار سختی پیش رو داریم.

او ادامه داد: البته با توجه به تجربیات خوبی که در بازی‌های پارالمپیک به دست آوردم خیلی امیدوار هستم که در هانگژو چین هم رنگ مدالم را بهتر از دوره قبل کنم. کار سختی در چین داریم، چون کشور میزبان برنامه ریزی گسترده‌ای در نظر گرفته که در تمامی رشته‌های ورزشی از جمله پارا دو و میدانی بهترین نتیجه را بگیرد. البته من هم شناخت خوبی از رقبایم دارم و اکثر آن‌ها را در مسابقات مهم توانستم شکست بدهم. امیدوارم در بازی‌های هانگژو هم موفق به افتخار آفرینی شوم.

مختاری تصریح کرد: البته در این مسیر نیاز است تا مسئولان کمیته پارالمپیک از ما حمایت کنند و امکانات خوبی در اختیارم قرار بدهند تا در بهترین شرایط تمرین کنم.

او درباره هدفگذاری اش در آینده گفت: کسب بهترین نتایج در پاراآسیایی و قهرمانی جهان جزو اهداف کوتاه مدت من هستند و بعد از آن تمام هدفم این است که در پارالمپیک پاریس همانند توکیو بهترین اتفاقات را برای کشورم رقم بزنم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها