پنج‌شنبه 3 آبان 1403

کاشته تماشایی به یاد روزهای اوج رونی / وین رونی ثابت کرد: دود از کنده بلند می‌شود! (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کاشته تماشایی به یاد روزهای اوج رونی / وین رونی ثابت کرد: دود از کنده بلند می‌شود! (عکس)

وین رونی در دیدار خیریه اسطوره‌های یونایتد و سلتیک با یک ضربه کاشته تماشایی گلزنی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، وین رونی امروز در اولدترافورد فرصتی دوباره پیدا کرد تا به نسل جدید فوتبال‌دوستان که شاید بازی‌های درخشان او با پیراهن یونایتد را ندیده باشند نشان بدهد که او چه ستاره درخشانی بوده است.

ورزشگاه اولدترافورد امروز میزبان دیداری خیریه بین اسطوره‌های منچستریونایتد و اسطوره‌های سلتیک بود. دیداری که با تساوی 1-1 به پایان رسید.

در جریان مسابقه وین رونی از همان ابتدا توجه زیادی به خود جلب کرده بود. ستاره سابق یونایتد که هم سن و سال کریستیانو رونالدو است در حالی وارد زمین شد که با شکم برآمده نشان می‌داد سالها است دیگر حتی ورزش نمی‌کند.

با اینکه رونی منتظر یک فرصت بود تا نشان بدهد دود از کنده بلند می‌شود و استعداد ناب فوتبالی او همچنان از بین نرفته است. درحالیکه چیزی به پایان نیمه اول نمانده بود رونی از فاصله 25 متری پشت توپ ایستاد و با ضربه‌ای کات‌دار و استثنایی دروازه حریف را باز کرد.

علاوه بر این ضربه آزاد درخشان وین رونی با وجود اینکه بدنش ناآماده به نظر می‌رسید بارها با حرکت در محوطه جریمه سلتیک برای این تیم دردسرساز شد.

رونی بعد از بازنشستگی به دنیای مربی‌گری وارد شد ولی نتوانست خودش را به عنوان یک مربی موفق تثبیت کند. او بعد از یک دوره کار در آمریکا به انگلیس برگشت و روی نیمکت دربی کانتی نشست که اصلا موفق نبود. او در حال حاضر هدایت پلیموث آرگایل را بر عهده دارد که در چمپیونشیپ بازی می‌کند.

کاشته تماشایی به یاد روزهای اوج رونی / وین رونی ثابت کرد: دود از کنده بلند می‌شود! (عکس) 2
کاشته تماشایی به یاد روزهای اوج رونی / وین رونی ثابت کرد: دود از کنده بلند می‌شود! (عکس) 3