یک‌شنبه 8 مهر 1403

کاشت نهال گردو ژنوتیپ رویال، سرمایه گذاری مطمئن برای آینده

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
کاشت نهال گردو ژنوتیپ رویال، سرمایه گذاری مطمئن برای آینده

اگر به کشاورزی علاقه دارید یا از کاشتن نهال های کم بار خسته شده اید، پیشنهاد می کنیم این بار نهال گردو بکارید تا هم یک سرمایه گذاری بلندمدت انجام داده و هم یکی از پربارترین نهال های دنیا را کاشته باشید. نهال گردو به طلای سیاه معروف است؛ از بس که محصول آن پرفروش و پرخاصیت است؛ البته هر نهال گردویی این ویژگی را ندارد.

رپرتاژ آگهی: از نهال های معمولی موجود در بازار محصول چندانی نمی توانید برداشت کنید. تازه اگر هم محصول برداشت کردید، معلوم نیست درصد پوچی در آن ها چقدر باشد. نهال های گردو رویال نهال محصولی فراتر از انتظار خود برداشت می کنید. این نهال ها باردهی خود را از همان سال اول آغاز می کنند و در سال های چهارم تا پنجم کاشت به اوج باردهی خود می رسند.

رویال نهال عرضه کننده نهال گردو شناسنامه دار است و یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان نهال در غرب کشور محسوب می شود. نهال های این نهالستان همگی گواهی نامه کیفیتی دارند و هیچ گونه آفت یا بیماری در آن ها مشاهده نمی شود. باردهی این نهال های گردو توسط رویال نهال تضمین شده است و اگر این نهال ها به هر دلیل به مرحله باردهی نرسند، خسارت شما برگشت داده می شود.

6 دلیل قانع کننده برای کاشت نهال گردو توسط باغبانان آینده کشور

این روزها همه باغداران از باردهی درخت های خود خسته اند و قصد دارند این کار را رها کنند. از طرفی افرادی که به تازگی قصد باغدار شدن دارند، به دنبال یک نهال مناسب و سودده هستند. در این بخش ما 6 دلیل قانع کننده برایتان می آوریم که اگر نهال گردو بکارید، از کرده خود هیچ گاه پشیمان نمی شوید:

زودبازده بودن نهال گردو

گردو یکی از نهال های پربازده است؛ البته تمام نهال های گردو پربازده نیستند. فقط نهال هایی این ویژگی را دارند که تحت شرایط خاص رشد کرده اند یا پیوندی هستند. نهال های گردویی که در رویال نهال عرضه شده است، ظرف مدت یک سال به باردهی می رسند و در عرض 4 سال، باردهی اقتصادی دارند.

پرباربودن نهال گردو

از دیگر دلایلی که باغداران را به کاشت این محصول ترغیب می کند، پربار بودن درخت گردو است. نهال های گردوی شناسنامه دار رویال نهال در عرض هر سال بین 7 تا 15 تن (بسته به نوع نهال) باردهی دارند که این میزان باردهی می تواند سود زیادی نصیب باغدار نماید. فراموش نکنید که قیمت گردو در بازارهای جهانی رو به افزایش است؛ پس کاشت نهال گردو یک سرمایه گذاری مطمئن است.

مقاومت بالای نهال نسبت به تغییرات جوی

اغلب نهال های جوان در اثر بردوت و سرما؛ مخصوصاً سرمای ناگهانی بهاره شکوفه های خود را از دست می دهند و به باردهی مطلوب نمی رسند. نهال های گردو باکیفیت این گونه نیستند. این نهال ها دیرگل هستند؛ یعنی بعد از سرمای بهاره به گلدهی می رسند و شکوفه های آن ها در اثر سرما نمی ریزد.

یکنواخت بودن باردهی در تمام سال های برداشت محصول

کوچک و بزرگ بودن ابعاد گردوها امری بدیهی است که تمام باغدارانی که گردو کشت می کنند، آن را تجربه کرده اند. اما گردوهایی که از نهال های رویال نهال برداشت می کنید، این ویژگی را ندارند و همگی در درشت ترین حالت ممکن هستند. علاوه بر این درصد پوچی در آن ها نزدیک به صفر است؛ یعنی تمام سرمایه شما تبدیل به گردوهایی درشت، چرب و پرمغز می شود.

مقاومت در برابر آفات و بیماری ها

نهال های گردو جزء مقاوم ترین نهال ها هستند؛ مخصوصاً اگر گواهینامه کیفیتی هم داشته باشند. این نهال ها سالم هستند و اگر شرایط رسیدگی و آبیاری آن ها درست باشد، در طول عمر 100 ساله خود به هیچ بیماری یا آفتی دچار نمی شوند.

طول عمر بالا

گردو نهالی برای تمام عمر شما و حتی فرزندانتان است. طول عمر مفید برخی از نهال های گردو بین 100 تا 130 سال در نظر گرفته شده است؛ یعنی شما با یک بار هزینه برای خرید نهال می توانید تا آخر عمر گردو برداشت کنید. از این لحاظ می گوییم نهال گردو یک سرمایه گذاری مطمئن برای آینده است.

پربارترین نهال گردو در ایران کدام است؟

این سؤال بسیاری از کشاورزهاست که کدام نوع نهال را برای زمین خود خریداری کنند. پاسخ این سؤال تا حد زیادی به منطقه زندگی شما وابسته است. مجموعه رویال نهال سالانه بیش از 20 رقم نهال گردو تولید می کند که هر کدام از آن ها مختص منطقه خاصی هستند.

می توان گفت که باردهی نهال گردو در مناطق سردسیر و کوهستانی بسیار بیشتر از مناطق گرمسیر است؛ اما این دلیل نمی شود که در مناطق گرمسیر نوع خاصی ازگردو را می توان به عمل آورد. اگر بخواهید اطلاعات دقیق تری در این زمینه داشته باشید، می توانید با کارشناسان رویال نهال تماس بگیرید و از مشاوره رایگان آن ها بهره مند شوید.

باغداران مناطق سردسیر این امکان را دارند تا یکی از بهترین و پربارترین رقم های گردوی جهان؛ یعنی گردو ژنوتیپ رویال را در زمین های خود بکارند. باردهی این نهال در هر سال بالغ بر 10 تن است که فوق العاده چشمگیر است. این نهال خودگرده افشان است و نیاز به مراقبت چندانی هم ندارد؛ از همین رو با خرید آن از رویال نهال و کاشت آن می توانید به یکی از ثروتمندترین باغداران کشور تبدیل شوید.

عملکرد نهال گردوی ایرانی بهتر است یا خارجی؟

امروزه ارقام گردوی خارجی در نهالستان ها بسیار پرفروش هستند؛ اما برخی از افراد هنوز هم در انتخاب نهال گردوی ایرانی یا خارجی تردید دارند. این امر تا حد زیادی به منطقه زندگی شما وابسته است. بسیاری از مناطق کشور ما آب و هوای مشابهی با مناطق خارجی دارد؛ به همین دلیل بهترین ارقام خارجی را می توان در آن پرورش داد. به عنوان مثال نهال های گردو چندلر و فرنور از جمله پربارترین گردوهای خارجی هستند که عملکرد بسیار خوبی در کشور ما از خود نشان می دهند.

در میان نهال های ایرانی نیز نهال گردو ژنوتیپ رویال در تیپ های 7 و 9، گردو مراغه و گردوی دماوند بهترین عملکرد را دارند و باردهی آن ها در برخی از مواقع از نهال های خارجی هم جلو می زند؛ بنابراین تنها چیزی که در این زمینه اهمیت دارد، مشورت گرفتن با کارشناسان معتبر و انتخاب رقم مناسب گردو برای منطقه زندگی شما است.

رویال نهال مرجعی مطمئن برای انتخاب هوشمندانه شما در خرید نهال گردو

اگر می خواهید تمام هزینه و سرمایه شما صرف خرید نهال های پربار و باکیفیت شود، باید در گام اول یک نهالستان معتبر را برای خرید نهال انتخاب کنید تا بتوانید در کمترین زمان ممکن سرمایه خود به همراه سود آن را به دست آورید.

رویال نهال بزرگ ترین تولیدکننده نهال های لیبل دار در غرب کشور است و بیش از 5 هکتار از اراضی خود را به کاشت گردو؛ این طلای سبز اختصاص داده است. گردوهای موجود در رویال نهال از بهترین ارقام گردوی موجود در بازار هستند و باردهی و کیفیت آن ها تضمین شده است.

کارشناسان رویال نهال از ابتدای خرید نهال گردو تا زمان برداشت محصول از آن در کنار شما هستند تا هیچ چالشی در این زمینه نداشته نباشید. با خرید از رویال نهال می توانید از همین الان گامی مهم در جهت آینده خود بردارید و یک سرمایه گذاری سودآور را آغاز کنید. جهت ارتباط با کارشناسان این مجموعه با شماره های زیر در ارتباط باشید.

09141811520

09201811520

09301811520

04445231520

جهت اطلاعات بیشتر میتوانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

https://royalnahal.com/nahal-gerdo.html

--> اخبار مرتبط

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

کاشت نهال گردو ژنوتیپ رویال، سرمایه گذاری مطمئن برای آینده 2
کاشت نهال گردو ژنوتیپ رویال، سرمایه گذاری مطمئن برای آینده 3
کاشت نهال گردو ژنوتیپ رویال، سرمایه گذاری مطمئن برای آینده 4
کاشت نهال گردو ژنوتیپ رویال، سرمایه گذاری مطمئن برای آینده 5