یک‌شنبه 18 شهریور 1403

کانر چشم دیدن قهرمانی سه‌شیرها را ندارد / مک‌گرگور حامی سرسخت اسپانیا: انگلیس ببازد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کانر چشم دیدن قهرمانی سه‌شیرها را ندارد / مک‌گرگور حامی سرسخت اسپانیا: انگلیس ببازد!

کانر مک‌گرگور، اسطوره یو‌اف‌سی، به عنوان یک ایرلندی چشم قهرمانی انگلیس را ندارد و در صورت قهرمانی سه‌شیرها در یورو 3 میلیون یورو ضرر خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، امروز گزارش‌های زیادی از اسکاتلند مخابره شد که نشان می‌داد برخی از اهالی این کشور به دلیل مشکلات سیاسی با انگلیس، هوادار سرسخت اسپانیا در فینال یورو شده‌اند و امیدوارند دست سه‌شیرها از جام قهرمانی کوتاه بماند.

این شرایط در ایرلند هم وجود دارد. یکی از مشهورترین ورزشکاران ایرلندی، کانر مک‌گرگور، اسطوره یواف‌سی، به هیچ عنوان حاضر نیست شاهد قهرمانی انگلیس باشد. تا حدی که او روی باخت انگلیس شرط‌بندی بزرگی کرده و اگر تیم گرت ساوت‌گیت امشب به قهرمانی برسد مک‌گرگور حدود 3 میلیون یورو ضرر خواهد کرد.

مک‌گرگور از طرف دیگر هوادار سرسخت لیونل مسی است و امشب بعد از بازی انگلیس و اسپانیا به تماشای فینال کوپا آمه‌ریکا بین آرژانتین و کلمبیا خواهد نشست. او مبلغ قابل توجهی هم روی قهرمانی آرژانتین شرط بسته.

این اسطوره یو‌اف‌سی از جمله ورزشکارانی است که همزمان هم لیونل مسی را دوست دارند و هم شیفته کریستیانو رونالدو هستند. چندی پیش مک‌گرگور در برنامه‌ای در عربستان با رونالدو دیدار کرد و از شیفتگی‌اش به او گفت. مک‌گرگور پیش از شروع یورو مبلغ قابل توجهی روی این شرط بسته بود که کریس رونالدو برنده کفش طلای یورو 2024 خواهد شد که البته کاملا اشتباه می‌کرد و یورو بدون اینکه کریس در جریان بازی گل بزند برای او به پایان رسید.

کانر چشم دیدن قهرمانی سه‌شیرها را ندارد / مک‌گرگور حامی سرسخت اسپانیا: انگلیس ببازد! 2