شنبه 7 مهر 1403

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آستارا 10 کلاس مجازی دایر کرد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آستارا 10 کلاس مجازی دایر کرد

آستارا - ایرنا - مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آستارا گفت: 10 کلاس علمی، فرهنگی و هنری برای اعضاء در فضای واتساپ دایر کرده‌ایم تا در دوره تعطیلی فعالیت‌های فیزیکی جهت جلوگیری از شیوع کرونا، آموزش‌ها عقب نماند.

نورجهان پوراحمدی روز سه شنبه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آستارا اظهار کرد: در کلاس های مجازی برای کودکان و نوجوانان قصه نویسی، شعر، نقاشی، کاردستی، خوشنویسی، سفالگری، بازی های کودکانه و برنامه های علمی آموزش داده می شود.

وی بیان کرد: به منظور آشنایی جامعه هدف با دستورالعمل های بهداشتی و جلوگیری از استرس کرونا، نکات بهداشتی نیز آموزش داده می شود.

وی ادامه داد: نام نویسی تلفنی کلاس های تابستانی آغاز شده است و پیش بینی می شود با رعایت پروتکل های بهداشتی، کلاس های فرهنگی و هنری کانون برگزار شود.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آستارا افزود: کانون، 2 هزار و 48 عضو و 9 هزار و 23 جلد کتاب دارد و ترویج فرهنگ کتابخوانی با تلاش مربیان در اولویت برنامه هاست.

ویروس کرونا که بیش از 200 کشور دنیا را درگیر کرده، باعث تعطیلی بسیاری از اجتماعات و مدارس و دانشگاه ها شده است و اماکن عمومی به تدریج با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بازگشایی می شوند و پیش از شیوع این بیماری، 18 هزار دانش آموز در مدارس آستارا حضور می یافتند و اکنون دانش آموزان عضو کانون پرورش فکری در فضای مجازی فعال هستند.

شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*