شنبه 31 شهریور 1403

کانگروها از دو بازی یک امتیاز گرفتند / توقف استرالیا در شرجی اندونزی: طوفان علیه آرنولد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کانگروها از دو بازی یک امتیاز گرفتند / توقف استرالیا در شرجی اندونزی: طوفان علیه آرنولد

استرالیا که در بازی قبلی مقابل بحرین شکست خورده بود امروز از پس اندونزی هم برنیامد و با تساوی بدون گل متوقف شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی استرالیا به عنوان یکی از مدعیان آسیا در عرض پنج روز برای دومین بار نتوانست سه امتیاز را به دست بیاورد و در جاکارتا مقابل تیمی ملی اندونزی با تساوی 0-0 متوقف شد.

شاگردان گراهام آرنولد در بعد از ظهر گرم و شرجی در پایتخت اندونزی شانس‌هایی برای رسیدن به گل داشتند، ولی همه آنها را از دست دادند. استرالیا بعد از شکست مقابل بحرین با انتقادهای زیادی در داخل کشور مواجه شده بود و با این تساوی مقابل تیم ضعیف‌تر اندونزی مسلما گراهام آرنولد با طوفانی رسانه‌ای مواجه خواهد شد.

استرالیا در گروه C انتخابی جام جهانی از شش امتیاز ممکن تنها یک امتیاز کسب کرده‌اند. حالا همه امیدها به بازی بعدی است که ماه آینده در آدلاید و به میزبانی استرالیا مقابل چین بحران‌زده برگزار خواهد شد.

چین هم شرایطی تقریبا مشابه استرالیا دارد. آنها بعد از شکست 7-0 مقابل ژاپن در روز اول، امروز هم درحالی‌که ابتدا از عربستان پیش افتادند و از دقیقه 19 با اخراج بازیکن عربستان یک یار بیشتر داشتند، در نهایت 2-1 باختند تا برانکو ایوانکوویچ در یک قدمی اخراج قرار بگیرد.

به نظر می‌رسد در این گروه ممکن است شاهد اخراج دو مربی باشیم و برانکو و گراهام آرنولد شاهد لرزش شدید صندلی مربی‌گری‌شان هستند. بنابراین شاید ماه آینده دو تیم استرالیا و چین با کادر فنی متفاوتی به مصاف هم بروند.

کانگروها از دو بازی یک امتیاز گرفتند / توقف استرالیا در شرجی اندونزی: طوفان علیه آرنولد 2
کانگروها از دو بازی یک امتیاز گرفتند / توقف استرالیا در شرجی اندونزی: طوفان علیه آرنولد 3