سه‌شنبه 3 مهر 1403

کاهش دما از فردا در تهران

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
کاهش دما از فردا در تهران

از چهارشنبه تا جمعه (4 تا 6 مهر) آسمان تهران کمی ابری، گاهی همراه با افزایش ابر و در ارتفاعات در بعضی ساعات با رگبار پراکنده باران مورد انتظار خواهد بود.

اداره کل هواشناسی استان تهران از کاهش دما از فردا تا روز شنبه (4 تا 7 مهر) در سطح استان خبر داد.

بر اساس تحلیل الگوهای همدیدی و بررسی نقشه‌های پیش‌یابی وضعیت جوی استان تهران امروز (3 مهر) آسمان صاف تا کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد و در نواحی پرتردد شهری در بعضی ساعات با غبار رقیق محلی و کاهش نسبی کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

از چهارشنبه تا جمعه (4 تا 6 مهر) آسمان کمی ابری، گاهی همراه با افزایش ابر و در ارتفاعات در بعضی ساعات با رگبار پراکنده باران مورد انتظار خواهد بود.

خبر مرتبط فردا و پس‌فردا بارش باران شدید در گیلان / هشدار صادر شد

محمد دادرس با اشاره به آخرین الگوهای هواشناسی در استان اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده نفوذ تدریجی توده هوای ناپایدار از بعد از ظهر و شب امروز سه شنبه به منطقه است.

از امروز تا شنبه (3 تا 7 مهر) در پاره‌ای نقاط به‌ویژه در بخش‌های غربی و جنوبی گاهی وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک محلی یا انتقال گرد و خاک از استان‌های همجوار و کاهش دید افقی پیش بینی می‌شود.

شنبه آسمان نیمه ابری، در بعضی ساعات ابری و در پاره‌ای نقاط به‌ویژه بخش‌های شمالی همراه با رگبار و رعد و برق خواهد بود.

امروز افزایش دما و از فردا تا روز شنبه کاهش دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، توچال با کمینه دمای 8 درجه سانتیگراد خنک‌ترین ایستگاه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (4 مهر) صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید با حداقل دمای 20 و حداکثر دمای 32 درجه سانتیگراد و طی پنجشنبه (5 مهر) کمی ابری، در بعد از ظهر افزایش باد و گاهی وزش باد شدید و احتمال گرد و خاک با حداقل دمای 19 و حداکثر دمای 30 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

کاهش دما از فردا در تهران 2