کاهش ساعت کار ادارهها و دستگاههای اجرایی استان سمنان
سمنان - ایرنا - سخنگوی استانداری سمنان گفت: ساعت کار ادارهها و دستگاههای اجرای استان از فردا سه شنبه به مدت 2 هفته کاهش مییابد.
حجت یحیایی عصر دوشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: با توجه به اعلام کارشناسان سازمان هواشناسی مبنی بر افزایش دمای هوا از ابتدای هفته جاری در اکثر نقاط کشور و همزمانی آن با افزایش رطوبت در مناطق جنوبی و شمالی کشور که در نتیجه منجر به افزایش بار شبکه و میزان استفاده از وسایل سرمایشی می شود هم چنین نظر به مکاتبه بین وزیران نیرو و کشور و دستور وزیر کشور مبنی بر همکاری با شرکت های برق منطقه ای و توزیع نیروی برق ساعت کار ادارههای استان کاهش یافت.
وی افزود: بر اساس دستور استاندار سمنان و ابلاغ رسمی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری سمنان، ساعت کار ادارهها و دستگاههای اجرایی این استان از سهشنبه سی و یکم تیر جاری به مدت 2 هفته از ساعت 7:30 لغایت 13:30 تعیین میشود. وی اظهار داشت: از عموم مردم استان سمنان درخواست می شود به منظور حفظ دستاورد مهم وزارت نیرو در انجام برنامه هفدهمین سال بدون خاموشی گستره، ضمن رعایت صرفه جویی و استفاده بهینه از وسایل برقی و بویژه وسایل سرمایشی، با تلاشگران و کارکنان صنعت برق کشور همراهی کرده و در انجام ماموریت خطیر این این وزارتخانه یاری گر باشند.
*س_برچسبها_س*