یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

کاپیتان انگلیس هنوز نرسیده رکورد آژاکس را شکست!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کاپیتان انگلیس هنوز نرسیده رکورد آژاکس را شکست!

با اینکه جردن هندرسون به محض پیوستن به آژاکس با انتقاد مطبوعات مواجه شده ولی پیراهن او به سرعت رکورد فروش پیراهن در تاریخ آژاکس را شکست است.

به گزارش "ورزش سه"، جردن هندرسون تابستان گذشته با جدایی از لیورپول و پیوستن به الاتفاق در عربستان به بازیکنی جنجالی تبدیل شد. او اما بیشتر از شش ماه در عربستان دوام نیاورد و دیروز رسما با آژاکس قرارداد امضا کرد.

کاپیتان سابق لیورپول که به اروپا برگشته دیروز در شهر آمستردام با باشگاه آژاکس قراردادی دو سال و نیمه امضا کرد. اما حضور او در آژاکس مثل پیوستنش به الاتفاق جنجالی شده است.

با اینکه مطبوعات و رسانه‌های هلندی به محض پیوستن هندرسون به آژاکس شروع به انتقاد از او کردند ولی هواداران ظاهرا با رسانه‌ها موافق نیستند. هجوم هواداران هلندی برای خرید پیراهن شماره شش تیم‌شان با اسم هندرسون باعث شده او به رکورد سریع‌ترین فروش پیراهن در تاریخ این باشگاه برسد.

تنها پیراهن آژاکس که سریعتر از پیراهن جردن هندرسون به فروش رسیده پیراهنی ویژه و نمایشی است که به فوتبالیست‌ها تعلق نداشته است. دو سال پیش آژاکس برای بزرگداشت باب مارلی پیراهنی طراحی کرد که رکورد فروش را شکست.

کاپیتان انگلیس هنوز نرسیده رکورد آژاکس را شکست! 2