دوشنبه 2 مهر 1403

کاپیتان سابق عربستان: مصدومیت نیمار به سود الهلال!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کاپیتان سابق عربستان: مصدومیت نیمار به سود الهلال!

خورخه ژسوس، سرمربی الهلال از مصدومیت نیمار ابراز تاسف کرد و آن را ضربه محکمی به تیمش و لیگ حرفه‌ای عربستان دانست، اما حسین عبدالغنی، کاپیتان سابق النصر معتقد است که این آسیب برای مربی پرتغالی "مفید" است.

به گزارش "ورزش سه"، عبدالغنی که 138 بازی ملی با عربستان انجام داده و در سه جام جهانی شرکت کرده و قهرمان جام ملت‌های آسیا شده است، در اظهارات غافلگیرکننده‌ای در مورد نیمار گفت: نیمار یکی از بهترین بازیکنان جهان است، اما غیبت او ممکن است به سود این تیم باشد چراکه حضور او سیستم تهاجمی تیم را با مشکل مواجه می‌کند.

بهترین گلزن تاریخ تیم ملی برزیل در تعطیلات فیفادی از ناحیه رباط صلیبی زانو دچار پارگی شد و احتمالا تا پایان فصل غایب خواهد بود.

نیمار 31 ساله از زمان پیوستن به پاری سن ژرمن در این فصل تنها در 5 بازی برای الهلال شرکت کرد و یک گل به ثمر رساند و سه پاس گل داد.

عبدالغنی افزود: غیرممکن است که سالم الدوسری با توجه به سطحی که نشان داده است، تیم را ترک کند و وقتی نیمار روی نیمکت می‌نشیند به شدت به مربی فشار می‌آید.

عبدالغنی که فوتبال خود را در سال 2020 با الاهلی به پایان رساند، ادامه داد: "این حرف‌ها برای تحقیر نیمار نیست زیرا او قادر است روی هر بازیکنی حتی در زمان مصدومیت دریبل بزند، بلکه من در مورد مناسب بودن او برای این تیم صحبت می‌کنم.