یک‌شنبه 15 مهر 1403

کتابچه برنامه توسعه کهگیلویه‌وبویراحمد کجاست؟

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
کتابچه برنامه توسعه کهگیلویه‌وبویراحمد کجاست؟

توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد اولین وعده استاندار کهگیلویه و بویراحمد به هیات وزیران و مردم این استان بود تا بعد از گذشت یک سال مشخص نباشد این وعده چند درصد تحقق یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس سیدعلی احمدزاده استاندار بومی کهگیلویه و بویراحمد متولد روستای عنا در شهرستان باشت و به واسطه همکار بودنش با رئیس جمهور توانست در دولت سیزدهم صاحب کرسی نماینده ارشد دولت شود، حقوقدانی که تحصیلات حوزوی دارد و در دانشگاه تربیت مدرس تهران فارغ التحصیل حقوق خصوصی است.

شهریور ماه سال گذشته، احمدزاده توانست رای اعتماد هیات وزیران را برای استانداری کهگیلویه و بویراحمد بگیرد، رای اعتمادی که بدون شک همراه با وعده توسعه استان به دولت سیزدهم داده شد تا او در حضور وزیر کشور از رشد و توسعه این استان در طول یک دوره چهار ساله سخن بگوید.

وی با اشاره به اینکه 68 درصد جمعیت استان جوان هستند گفت: شهرستان‌های استان دارای منابع کشاورزی، نفتی، آب و خاک است، اما بسیاری از مردم فقیر و ناتوان هستند و راه زندگی و پیشرفت همه ما اتکا به توانایی‌ها و همکاری برای استفاده از منابع استان برای پیشرفت استان است.

او با اشاره به اینکه در یک دوره چهار ساله می‌توان کهگیلویه و بویراحمد را به یک استان با رونق تبدیل کرد اظهار داشت: نیرو‌های پای کار، جهادی، دلسوز مردمی بودن، باور و عقیده‌مند به ظرفیت‌های استان، در استان وجود دارد که می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

احمد زاده بعد ها کتابچه ای را زیر بغل گذاشت که نامش را برنامه توسعه کهگیلویه و بویراحمد گذاشته بود و البته به واسطه همین برنامه ها توانسته بود رای اعتماد وزیران را از دولت رئیسی بگیرد تا امروز دقیقا یک سال و پنجاه و دو روز باشد که صندلی سبز استانداری این استان صاحبش را بشناسد.

با وعده ای که بیش از یک سال پیش نماینده ارشد دولت سیزدهم در کهگیلویه و بویراحمد داده حالا حداقل باید 25 درصد راه و توسعه ای که وعده آن را داده بود طی شده باشد اما براستی جناب استاندار، چه میزان از این برنامه ای که روزهای ابتدایی در دست شما بود اجرا شده است یا در حال اجراست!؟

آیا بعد از یکسال می توان بگویم وضعیت انتصاب معاونین، پروژه های کلیدی استان، انتخاب مدیرانی که وابستگی نداشته باشند، حضور مدیران دولت قبل در بدنه، دوری از رسانه و نبود متولی خاص برای ارتباط با این قشر، دخالت نمایندگان در انتصابات و...، آسیب های اجتماعی، حضور موثر در جمع های مطالبه گری دانشجویی و مردمی جهت پاسخگویی و... همه در بحث عملکرد مدیریتی شما می تواند مورد بررسی قرار گیرد.

صبح زاگرس آمادگی خود را برای انتشار پاسخ هایی که به طور حتم کهگیلویه و بویراحمدی ها در انتظار شنیدن آن هستند را اعلام می دارد؛ راستی شرایط برای رفع محرومیت و فقر در مناطق مختلف استان چه شد؟

انتهای پیام /

کتابچه برنامه توسعه کهگیلویه‌وبویراحمد کجاست؟ 2
کتابچه برنامه توسعه کهگیلویه‌وبویراحمد کجاست؟ 3