یک‌شنبه 15 مهر 1403

کتاب «شروع دوباره» منتشر شد

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
کتاب «شروع دوباره» منتشر شد

کتاب «شروع دوباره» نوشته جولیا کامرون با ترجمه سید حسام فروزان، توسط نشر نون منتشر و راهی بازار نشر شد.

کتاب «شروع دوباره» نوشته جولیا کامرون با ترجمه سید حسام فروزان، توسط نشر نون منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «شروع دوباره، کشف خلاقیت و معنا در میانه زندگی و سال‌های پس از آن» نوشته جولیا کامرون به‌تازگی با ترجمه سید حسام فروزان توسط نشر نون منتشر و راهی بازار نشر شده است.

این کتاب به قلم جولیا کامرون نویسنده سرشناس آمریکایی نوشته شده که به نیمه دوم زندگی انسان‌ها می‌پردازد و آن را آغازی جدید و همراه با خلاقیت برای هر آدمی می‌داند.

جولیا کامرون علاوه بر نویسندگی؛ فیلم‌ساز، نمایشنامه‌نویس، آهنگساز، رمان‌نویس، شاعر و معلم نیز بوده است. او بیست و پنج سال پیش توانست با کتاب خلاقانه راه هنرمند بر میلیون‌ها نفر در سراسر جهان تأثیر بگذارد و حالا عصاره ربع قرن تجربه افزون‌تر او در شروع دوباره گرد آمده است.

جان کلام کتاب را می‌توان در این جمله خلاصه کرد: «هیچ‌وقت برای شروع دوباره دیر نیست.» جولیا کامرون از ما می‌پرسد به‌راستی چه وقت برای چه کاری دیر است؟ زندگی ما منحصربه‌فرد است و خودمانیم که تعیین می‌کنیم برای چه چیز دیر شده و برای چه چیز نه. این کتاب برای همگان مفید و سودمند است، خصوصاً آنها که اکنون به آستانه میانسالی رسیده‌اند، یعنی متولدین دهه‌های پنجاه و شصت.

«شروع دوباره» از جنس کتاب‌هایی نیست که شعار می‌دهند و شما را به قانون جذب و... فرامی‌خوانند. چنانچه واقعاً از بی‌هدفی و بی‌انگیزگی خسته شده‌اید، کامرون با یک برنامه دوازده هفته‌ای خلاقانه و کاربردی کمک می‌کند تغییر «عملی» را تجربه کنید و موهبت‌های آن را دریابید. اگر دل به کار بدهید، خیلی زود نتیجه‌اش را در زندگی خود و اطرافیانتان خواهید دید.