پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

کتاب «نظام تربیت توحیدی» با حضور وزیر ارشاد رونمایی شد

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
کتاب «نظام تربیت توحیدی» با حضور وزیر ارشاد رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس، مراسم رونمایی از کتاب «نظام تربیت توحیدی» صبح امروز 24 بهمن‌ماه با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدمجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی و حجت‌الاسلام کمال‌الدین خداداده رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در شورای فرهنگ عمومی برگزار شد. حجت‌الاسلام کمال‌الدین خداداده رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور درباره این کتاب گفت: کتاب «نظام تربیت توحیدی» به قلم حجت‌الاسلام محمدحسن وکیلی تالیف شده است و می‌تواند درسنامه‌ای برای مربیان کانون‌های فرهنگی که با نوجوانان و دانش‌آموزان مرتبط هستند، کتابی کارآمدی باشد.

امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی در بخش دیگر برنامه اظهار کرد: «نظام تربیت توحیدی»، کتابی مفید برای مربیان و فعالان مسجدی است. در واقع این کتاب می‌تواند برای فعالان مسجدی یک گام جدی در تربیت نیروی انسانی مؤمن و انقلابی باشد و از طریق این کتاب می‌توان برای تقویت بسترهای زیست مؤمنانه تلاش کرد.

کتاب نظام تربیت توحیدی اثر مشترک موسسه جوانان آستان قدس رضوی و ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور است که حاصل جلسات هیأت اندیشه ورز ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در خصوص موضوع نظام تربیت توحیدی است. در این کتاب به مباحثی همچون تألیف و اهداف تربیت توحیدی، فرآیند کلام و عمومی تربیت، نگاهی به وضعیت معاصر جوان و ویژگی‌های مربی پرداخته شده است.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

آستان قدس رضوی

محمدمهدی اسماعیلی

کتاب نظام تربیت توحیدی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
کتاب «نظام تربیت توحیدی» با حضور وزیر ارشاد رونمایی شد 2
کتاب «نظام تربیت توحیدی» با حضور وزیر ارشاد رونمایی شد 3
کتاب «نظام تربیت توحیدی» با حضور وزیر ارشاد رونمایی شد 4