سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403

کرایه تاکسی‌ها تا اردیبهشت ماه افزایش نمی‌یابد

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
کرایه تاکسی‌ها تا اردیبهشت ماه افزایش نمی‌یابد

اقتصادنیوز: سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران تاکید کرد: نرخ کرایه تاکسی‌ها تا پیش از آغاز اردیبهشت ماه و اعلام رسمی سازمان تاکسیرانی، تغییر نمی‌کند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، شادی مالکی سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به ماده 15 لایحه نرخ تاکسی 1403 گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در خصوص نرخ کرایه تاکسی‌ها به سامانه 137 پلاس گزارش دهند.

وی در ادامه افزود: بهتر است شهروندان عزیز برای حصول نتیجه موردنظر و همچنین سهولت کار، پرداخت‌ها را الکترونیکی انجام دهند و با اسکن QR کد روی شیشه تاکسی‌ها و اطلاع از نرخ کرایه‌ها، از طریق اپلیکیشن شهرزاد، کرایه را پرداخت کنند.

وی تاکید کرد: بر اساس مصوبه امسال میانگین افزایش نرخ کرایه‌ها 45 درصد است. این رقم در سال 1402 نیز نسبت به سال 1401 همین مقدار افزایش داشت.

سرپرست سازمان تاکسیرانی در خصوص روند نوسازی‌ها هم گفت: امسال هم تسهیلات نوسازی ناوگان شرایط مناسبی دارد و درصدد افزایش سقف تسهیلات از طریق صندوق کارآفرینی امید هستیم تا تاکسیرانان کارمزد پایین‌تر و اقساط با زمان بیشتر داشته باشند و خیال‌شان از جایگزینی راحت باشد. همچنین برقی‌سازی ناوگان هم در دست اقدام است و به‌زودی فراخوان‌هایش اعلام خواهد شد.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید