شنبه 1 اردیبهشت 1403

کرمانشاه

کرمانشاه

خبرگزاری تسنیم

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از تایید انتخاب 10 نفر از روسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و تحقیقاتی کشور خبر داد.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز ملی خشکسالی سازمان هواشناسی کشور با تأکید بر اینکه نگرانی‌هایی از بروز کم‌آبی در استان‌های تهران، خراسان رضوی و قزوین در تابستان 1403 وجود دارد، گفت: «به نظر می‌رسد برای فصل گرم امسال باید نگران تأمین منابع آبی این استان‌ها باشیم، به‌خصوص که مقدار بارش‌های تجمعی این استان‌ها در سال آبی جاری به 36 تا 44 درصد پایین‌تر از شرایط نرمال رسیده است.»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، پنجاه و نهمین جلسه کمیته انتخاب روسای دانشگاه‌های کشور، به ریاست حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و با حضور محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، حجت‌الاسلام و المسلمین رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها...

خبرگزاری تسنیم

رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور در غیاب چهره‌های مطرح کاراته کشورمان به پایان رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با توجه به درخواست‌های مکرر داوطلبان در خصوص تمدید ثبت نام آزمون (EPT) اردیبهشت ماه 1403 بدینوسیله به اطلاع می‌رساند، ثبت نام این آزمون تا ساعت 24 چهارشنبه مورخ 1403/1/29 تمدید شد. این آزمون روز جمعه مورخ 14 اردیبهشت ماه 1403 هم زمان در شهر‌های تهران، تبریز، مشهد، اهواز، اصفهان، شیراز، کرمانشاه، رشت، کرمان، کرج، ساری وبندرعباس جمعا 12 حوزه...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تیم شطرنج نفت تهران با کسب 16 امتیاز در بیستمین دوره از مسابقات لیگ برتر شطرنج آقایان یادواره شهید آرمان علی وردی با اقتدار به قهرمانی رسید.

خبرگزاری تسنیم

تیم شطرنج نفت تهران (تهرانسر) با کسب 16 امتیاز در بیستمین دوره از مسابقات لیگ برتر شطرنج آقایان ایران یادواره شهید آرمان علی وردی با اقتدار به قهرمانی رسید.

وب‌گاه گسترش

رئیس انجمن تولید و تامین و توزیع و صادرکنندگان تجهیزات و ملزومات پزشکی تأکید کرد که حمایت از زنجیره تامین دارو و تجهیزات پزشکی در کشور بسیار ضروری است و اعلام کرد: "کمر تأمین‌کنندگان تجهیزات پزشکی در حال شکست است.

خبرگزاری تسنیم

مدعی پیشین وزن 87 کیلوگرم کشتی فرنگی بعد از چهار سال محرومیت، بار دیگر از رقابت‌های جام تختی که هفته آینده در اهواز برگزار می‌شود، استارت خواهد زد.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس پلیس فتا کرمانشاه: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی عاملان برداشت غیرمجاز و محل اختفای آن‌ها شده و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

کاراته کاهای برتر زیر 21 سال قهرمانی کشور با برگزاری مسابقات اوزان مختلف در همدان معرفی شدند.

خبرگزاری تسنیم

نفرات برتر پسران مسابقات کاراته قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی در رده سنی زیر 21 سال پسران معرفی شد.

خبرگزاری تسنیم

دبیرخانه هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار اسامی آثار راه‌یافته به مرحله رقابتی این جشنواره را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ستاد انتخابات کشور، کلیات برنامه زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را منتشر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

ستاد انتخابات کشور، کلیات برنامه زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را منتشر کرد.