جمعه 21 اردیبهشت 1403

کرمان

کرمان

وب‌گاه فرارو

بارش شدید و سیلاب جاری‌شده در کرمان سبب تخریب تعدادی از مهم‌ترین بنا‌های تاریخی کرمان شد. «گنبد یخچال تاریخی» سیرجان که پیش‌تر توسط مالک کاملاً خودسرانه مرمت غیراصولی شده بود، فروریخت و بخش‌هایی از قلعه نرماشیر هم به‌دلیل بارندگی تخریب شد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار فعالیت سامانه بارشی طی امروز تا آخر هفته در 14 استان از احتمال طغیان رودخانه‌ها، سیلاب، آب‌گرفتگی و خسارت به کشاورزان خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان گفت: با توجه به تاکید وزیر راه‌وشهرسازی و نیز برای سرویس‌دهی و خدمت‌رسانی بهتر به مسافران، در تلاش هستیم تا دومین پل هوایی اتصال به هواپیما را برای هواپیماهای بدنه متوسط به پایین راه‌اندازی کنیم.

وب‌گاه ورزش سه

با توجه به آماده نشدن ورزشگاه امام علی (ع) کرمان گزینه سازمان لیگ برتر میزبانی فینال جام حذفی ورزشگاه شهدای مس رفسنجان است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سال گذشته پرونده موارد مالاریای کشور با حدود ده هزار مورد بیماری بسته شد و این عدد نسبت به مدت مشابه در 1401 دو برابر شده است،

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تیم هندبال صنعت مس کرمان، در فاصله 3 هفته به پایان مسابقات لیگ برتر، قهرمان شد.

وب‌گاه الف

رییس امور ایثارگران سپاه فجر استان فارس گفت: با انجام آزمایش دی. ان. ای و نمونه گیری از پیکر شهدا و تطبیق با دی. ان. ای خانواده‌های آنها، هویت هفت شهید گمنام که در سال های قبل از 1384 در نقاط مختلف این استان به خاک سپرده شده بودند، مشخص شد.

وب‌گاه عصر ایران

امیرحسین روشنک، مسئول برگزاری جام حذفی: اولویت اول ما استان کرمان برای فینال است. فقط در صورتی که مس یا گل گهر به همراه یک تیم دیگر از خارج از کرمان به فینال راه پیدا کنند بنابر ملاحظات برگزاری فینال در زمین بی‌طرف در خارج از کرمان برگزار می‌کنیم. اگر دو تیم کرمانی باشند و اگر دو تیم خارج از کرمان فینالیست شوند در کرمان برگزار می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

هفته نوزدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان با قهرمانی زودهنگام مس، پیروزی شهید شاملی کازرون و گیتی‌پسند و همچنین تلاش دو تیم آلومینیوم اراک و پرواز هوانیروز برای بقا در لیگ برتر به پایان رسید.

وب‌گاه ورزش سه

مسئول برگزاری جام حذفی در مورد نحوه راهیابی قهرمان جام حذفی به رقابتهای آسیایی توضیح داد.

خبرگزاری تسنیم

اعطای ارفاقات قانونی به زندانیان در کاهش جمعیت کیفری نقش به سزایی دارد، بر همین اساس 145 هزارو 807 مددجو در سال 1402 در کل کشور عفو شده یا از نهادهای ارفاقی بهره‌مند شدند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر آموزش و پرورش گفت: سال گذشته 50 هزار معلم و امسال 72 هزار معلم از آزمون‌های استخدامی جذب خواهند شد و بر این اساس، معادل 20 درصد کل معلمان کشور در دوره دولت سیزدهم مشغول به فعالیت می‌شوند.

وب‌گاه ورزش سه

تیم هندبال مس کرمان، در فاصله 3 هفته به پایان مسابقات لیگ برتر، قهرمان شد.

خبرگزاری تسنیم

تیم هندبال مس کرمان، در فاصله 3 هفته به پایان مسابقات لیگ برتر، قهرمان شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هیات داوران پس از برگزاری نشست نهایی، برنامه‌های نامزدهای دریافت جایزه در موضوعات مختلف بخش مردمی، بخش ویژه، اصلی و... را معرفی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

صنعت مس کرمان قهرمان لیگ سی و ششم شد.