سه‌شنبه 17 مهر 1403

کره جنوبی فقط کاپیتان را قبول دارد / تیم ملی کره مساوی است با سون هیونگ مین

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کره جنوبی فقط کاپیتان را قبول دارد / تیم ملی کره مساوی است با سون هیونگ مین

سون هیونگ مین با ضربه‌ای تماشایی دروازه عمان را باز کرد تا با وجود پیروزی 3-1 در کره جنوبی تنها از این ستاره ستایش شود.

به گزارش "ورزش سه"، کره جنوبی امروز موفق شد در مسقط تیم ملی عمان را 3-1 شکست دهد تا تساوی بدون گل در روز اول انتخابی جام جهانی مقابل فلسطین را به فراموشی بسپارد.

با اینحال رسانه‌های کره‌ای همچنان نسبت به هونگ میونگ بو سرمربی تیم ملی کشورشان لحن انتقادی دارند. سرمربی‌ای که در روز تساوی مقابل فلسطین تماشاچی‌ها در سئول بارها علیه او شعار داده و خواهان اخراجش شده بودند.

امروز هم با وجود پیروزی 3-1 کره رسانه‌ها در این کشور مشغول ستایش از کاپیتان سون هیونگ مین هستند. اکثر منابع خبری در کره جنوبی می‌گویند بازی کره باز هم چشم‌نواز نبود و اگر درخشش سون و به خصوص گل تماشایی او نبود میونگ بو امروز قطعا حکم اخراج را مقابل چشمهای خود می‌دید.

سون در پایان بازی به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد و واقعا ستاره درخشان کره بود. او گل دوم تیم ملی این کشور را به زیبایی تمام وارد دروازه عمان کرد و پاس گل او و سوم را هم او به هی چان هوانگ و مین کیو جو داد.

سایت اسپورتس نیت کره جنوبی می‌گوید امروز سون همه کاره ما بود. اگر درخشش او نبود عملا باز هم نمی‌توانستیم گل بزنیم و میونگ بو بدون شک باید اخراج می‌شد. عملکرد کلی ما نسبت به بازی اول بهبود پیدا نکرده بود. عمان هم تیمی چندان ضعیف‌تر از فلسطین نبود. تنها تفاوت این بود که سون امروز همانطور که انتظار می‌رفت بود: ستاره‌ای در کلاس جهانی.

کره جنوبی فقط کاپیتان را قبول دارد / تیم ملی کره مساوی است با سون هیونگ مین 2
کره جنوبی فقط کاپیتان را قبول دارد / تیم ملی کره مساوی است با سون هیونگ مین 3