جمعه 28 اردیبهشت 1403

کره جنوبی

کره جنوبی

وب‌گاه فرارو

نماینده قایقرانی ایران در ماده کایاک 500 متر زنان، به سهمیه المپیک نرسید.

وب‌گاه گسترش

در گزارشی، انجمن خودروسازان اروپا اعلام کرده است که فروش خودروها در اتحادیه اروپا در ماه مارس نسبت به سال گذشته با یک کاهش 5.2درصدی روبرو شده است، که این کاهش بیشترین نرخ کاهش را از ژوئیه 2022 به حساب می‌آورد.

وب‌گاه الف

تیم ملی فوتسال کشورمان در دومین بازی مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا توانست بحرین را شکست داده و به دور بعد صعود کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تیم ملی فوتسال کشورمان در دومین بازی مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا توانست بحرین را شکست داده و به دور بعد صعود کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

صحرا اسدالهی جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را از جشنواره بین‌المللی زنان بیروت دریافت کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وحدت هنانوف مدافع تیم ملی تاجیکستان در پایان فصل از پرسپولیس جدا می شود. وحدت هنانوف مدافع تیم ملی تاجیکستان در پایان فصل از پرسپولیس جدا می شود. به گزارش عرشه آنلاین، مدافع پرسپولیس قرار است با پیشنهاد نجومی راهی لیگ کره جنوبی شود.

خبرگزاری تسنیم

معاون بهداشت وزارت بهداشت با اشاره به اینکه سقوط آزاد نرخ رشد جمعیت متوقف شده است، از آغاز غربالگری پیشگیری از تولد نوزادان مبتلا به بیماری اس‌ام‌ای در سال جاری خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌وبسایت خبری روسی اسپوتنیک یک رتبه‌بندی از پنج نیروی نظامی برتر خاورمیانه را تهیه کرده و تحلیل کرده است که هر قدرت در ارتباط با درگیری‌های جاری در چه جایگاهی قرار دارد. پس از آغاز تازه ترین تنش میان فلسطینیان و اسرائیل، و بدنبال آن درگیری های ایران و اسرائیل، نگرانی های جهانی از درگیری گسترده تری در خاورمیانه به اوج خود رسیده است. در بحبوحه این بحران، وبسایت خبری روسی اسپوتنیک یک رتبه‌بندی...

خبرگزاری تسنیم

یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه از ابتدای 1402 با تغییراتی که در تیم اقتصادی دولت صورت گرفت، سیاست های جراحی اقتصادی قدری تعدیل شد، گفت: با اتخاذ سیاست های تثبیت اقتصادی و همراه شدن سایر سیاست های اصلاحی با آن، امکان رشد اقتصادی وجود دارد.

خبرگزاری تسنیم

مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ امروز در چونگجو کره جنوبی دنبال می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

یونس امامی در وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد در رقابت‌های گزینشی المپیک 2024 پاریس در مرحله یک چهارم نهایی با برد 15 بر 4 برابر حریفی از کره جنوبی به نیمه نهایی صعود کرد.

وب‌گاه فرارو

ملی‌پوش دسته 89 کیلوگرم وزنه‌برداری در حالی موفق به کسب سهمیه المپیک شد که در تابستان داغ ورزش جهان باید با قهرمانانی از چین، کلمبیا و بلغارستان رقابت کند.

خبرگزاری تسنیم

میزبان جام ملت‌های فوتسال آسیا اولین تیم راه‌یافته به دور حذفی رقابت‌ها لقب گرفت.

خبرگزاری تسنیم

با مشخص شدن 12 کشتی‌گیری که از آخرین گزینشی قاره‌ای موفق به کسب سهمیه المپیک شدند، برخی نفرات مدعی باید در آخرین مسابقه به دنبال کسب مجور حضور در پاریس باشند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کشتی گیر کشورمان در وزن 74 کیلوگرم موفق شد سهمیه المپیک پاریس را کسب کند.