یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

کره جنوبی

کره جنوبی

وب‌گاه خبر آنلاین

«با هر مقیاسی وضعیت تولید فناورانه در ایران را بررسی کنید، می‌بینید که اوضاع به سامان نیست و چشم انداز اقتصادی ایران در سال 1403 این پیام را دارد که در صورت تداوم روند سال‌های قبل در عرصه سیاستگذاری تمام متغیرهای ما از نظر کیفیت سقوط خواهند داشت ولو اینکه به لحاظ کمی به دلیل دوپینگهای مقطعی فرازو فرود داشته باشند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در اینجا سه سریال موفق و جذاب کره‌ای در ژانر تاریخی را معرفی می‌کنیم که از برخی جنبه‌ها به سریال محبوب «جومونگ» شباهت دارند و با اینحال برای مخاطبان ایرانی چندان شناخته شده نیستند. در اینجا سه سریال موفق و جذاب کره‌ای در ژانر تاریخی را معرفی می‌کنیم که از برخی جنبه‌ها به سریال محبوب «جومونگ» شباهت دارند و با اینحال برای مخاطبان ایرانی چندان شناخته شده نیستند. به گزارش عرشه آنلاین، سریال...

وب‌گاه مشرق نیوز

درام ترسناک «برقراری ارتباط» می‌تواند مورد پسند عموم تماشاگران چینی باشد و به فرهنگ بومی‌شان بسیار نزدیک است، یکی ازموفق‌ترین تولیدات سال جاری میلادی کره جنوبی بود.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ارتش و تفنگداران دریایی کره جنوبی در میان تنش‌های موجود در شبه‌جزیره کره، در نزدیکی مرز کره شمالی رزمایش برگزار کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارتش و تفنگداران دریایی کره‌جنوبی در میان تنش‌های موجود در شبه‌جزیره کره، در نزدیکی مرز کره شمالی رزمایش برگزار کردند.

وب‌گاه ورزش سه

رقابت‌های قایقرانی آبهای آرام و روئینگ قهرمانی آسیا و اقیانوسیه با هدف توزیع سهمیه پاروزنان برای حضور در بازیهای المپیک از روز پنجشنبه و جمعه در دو کشور ژاپن و کره جنوبی آغاز می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سی و چهارمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا روز‌های 27 و 28 فروردین ماه در شهر بیشکک قرقیزستان با قهرمانی تیم ایران به پایان رسید که در وزن 97 کیلوگرم محمدهادی ساروی، قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر بادامدورج بالتمونخ از مغولستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این...

وب‌گاه ورزش سه

جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024 - تایلند از امروز با چهار دیدار آغاز خواهد شد.

وب‌گاه ورزش سه

والیبالیست های ایرانی در تیر راس باشگاه های کره ای قرار گرفتند.

وب‌گاه ورزش سه

خبر شماره "ورزش سه" در 15 دی ماه 1402 به وقوع پیوست و سرمربیگری شمشیربازی سابر ایران در المپیک بر عهده پیمان فخری خواهد بود.

وب‌گاه فرارو

جام ملت‌های فوتسال آسیا از امروز (چهارشنبه) با 4 دیدار آغاز خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

به گفته شرکت بین المللی داده (IDC)، سامسونگ باز هم موفق به پیشی گرفتن از اپل شده و به عنوان برترین تولید کننده گوشی‌های هوشمند در جهان شناخته شده است.

وب‌گاه الف

جام ملت‌های فوتسال آسیا از امروز (چهارشنبه) با 4 دیدار آغاز خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

شرکت بین المللی داده (IDC) اعلام کرد که سامسونگ دوباره از اپل پیشی گرفته و جایگاه برترین تولید کننده گوشی‌های هوشمند در جهان را به دست آورده است.

وب‌گاه عصر ایران

این ویدئو که در سئول کره جنوبی فیلمبرداری شده استریال نحوه پخت متفاوت چلو کباب مرغ هیزمی توسط آشپز‌های مشهور خیابانی را به تصویر می‌کشد.