دوشنبه 1 تیر 1405

کرونا شرق استان کرمان را تعطیل کرد

وب‌گاه عصر ایران مشاهده در مرجع

در جلسه فوق العاده ستاد کرونای شرق استان کرمان با مدیریت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد شهرستان‌های شرقی استان به مدت 48 ساعت طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مورخ 16 تا 17 تیرماه تعطیل شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری بم، هادی شهسوارپور فرماندار بم در این زمینه گفت: با توجه به مصوبه ستاد مقابله با کرونای شرق استان کرمان 48 ساعت دیگر حالت فوق‌العاده محدودیت های کرونایی در شهرستان بم تمدید شد و همچنین به منظور کنترل شرایط 3 شهرستان شرقی نرماشیر، فهرج و ریگان نیز در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مورخ 16 تا 17تیرماه تعطیل شدند.

وی همچنین از همراهی بازاریان، کارخانه های خودروسازی و واحدهای تولیدی منطقه ویژه ارگ جدید در همراهی با مصوبات ستاد کرونا تشکر کرد.

صنوف ضروری و سازمان‌های خدمات رسان با 50 درصد نیرو خدمات ارائه خواهند کرد.

به گفته فرماندار بم فعالیت بانک‌ها برای مردم موثر نخواهد بود و حضور کارکنان بانک فقط به منزله انجام کارهای داخلی بانک است.

فرماندار بم تاکید کرد: تردد خودرویی در این دو روز شامل محدودیت است و در صورت رعایت نکردن محدودیت‌های اعمال شده توسط شهروندان و اصناف، محدودیت‌ها مجدد تمدید خواهد شد.

به دنبال سرایت ویروس نوع دلتای کرونا از مرزهای جنوبی و شرقی استان کرمان، 16 شهرستان این استان در شرایط قرمز قرار گرفته اند و محدودیت های کرونایی در آنها اعمال شده است.

لینک کوتاه: asriran.com/003K9g