جمعه 30 شهریور 1403

کریستیانو از همه تشکر کرد حتی از یونایتد / واکنش رونالدو به ثبت رکورد تاریخی

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کریستیانو از همه تشکر کرد حتی از یونایتد / واکنش رونالدو به ثبت رکورد تاریخی

کریستیانو رونالدو بعد از ثبت رکوردی تاریخی پیامی منتشر کرده و از همه باشگاه‌هایش که به او در رسیدن به این رکورد کمک کرده اند تشکر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو دیشب در آخرین بازی این فصل تیمش النصر در لیگ روشن عربستان به میدان رفت و با دو گلی که به ثمر رساند موفق شد رکورد تاریخی دیگری به نام خود ثبت کند.

دو گل رونالدو در جریان پیروزی 4-2 النصر مقابل الاتحاد تعداد کل گلهای باشگاهی او در فصل 24-2023 را به عدد 50 رساند. این رکورد با توجه به سن رونالدو و ورود او به 39 سالگی به خودی خود بسیار باارزش است ولی این تنها رکورد دیشب کریستیانو نبود.

تعداد گلهای رونالدو در لیگ عربستان دیشب به 35 گل رسید تا او آقای گل لیگ روشن شده و یک کفش طلای دیگر به دست بیاورد. تا کنون در تاریخ لیگ عربستان هیچکس موفق نشده بود با چنین آماری به کفش طلا برسد. اما رکورد استثنایی رونالدو این بود که او به اولین فوتبالیست تاریخ تبیدل شد که در چهار کشور مختلف آقای گل شده و کفش طلا گرفته است: انگلیس، اسپانیا، ایتالیا و عربستان.

رونالدو با منچستریونایتد آقای گل لیگ برتر انگلیس شده، در اسپانیا با رئال مادرید آقای گلی را تجربه کرده، در یوونتوس کفش طلای سری آ را به دست آورده و حالا صاحب کفش طلای عربستان با پیراهن النصر است.

کریستیانو در اینستاگرام پیامی منتشر کرد تا درباره این رکورد تاریخی توضیح بدهد. او در پست انیستاگرامی‌اش نوشت:" افتخار می‌کنم که به عنوان اولین کسی که در چهار کشور آقای گل شده تاریخسازی کردم. از همه باشگاه‌ها، هم‌تیمی‌ها و کادرهای فنی که در این مسیر به من کمک کردند متشکرم".

کریستیانو از همه تشکر کرد حتی از یونایتد / واکنش رونالدو به ثبت رکورد تاریخی 2