پنج‌شنبه 3 آبان 1403

کریستیانو درباره رژیمش با کسی شوخی ندارد / رونالدو در بوفه النصر غذا نمی‌خورد: فقط غذای خودم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کریستیانو درباره رژیمش با کسی شوخی ندارد / رونالدو در بوفه النصر غذا نمی‌خورد: فقط غذای خودم!

کریستیانو رونالدو به حفظ رژیم غذایی ویژه خود آنقدر حساس است که در غذاخوری النصر با دیگر بازیکنان این تیم غذا نمی‌خورد و تنها غذا خوردن هم‌تیمی‌هایش را تماشا می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو در 39 سالگی همچنان می‌درخشد. او از زمان پیوستن به النصر با پیراهن این تیم عربستانی در 75 مسابقه 68 گل به ثمر رسانده است. یکی از رازهای ماندگار بودن ستاره بزرگ پرتغالی اهمیت او به آمادگی بدنی است.

یکی از مواردی که رونالدو برای حفظ آمادگی بدنی‌اش به آن اهمیت می‌دهد رژیم غذایی سالم و باکیفیت است. گزارش جدید از عربستان نشان می‌دهد رونالدو به رژیم غذایی خود آنقدر اهمیت می‌دهد که حتی حاضر است در غذاخوری النصر تنها شاهد غذا خوردن هم‌تیمی‌هایش باشد و منتظر بماند تا غذای ویژه‌اش را در خانه صرف کند.

رونالدو سفارهاش ویژه‌ای برای غذایش می‌دهد که توسط متخصصان تغذیه طراحی شده؛ وعده‌هایی تهیه شده از مواد اولیه باکیفیت و ارگانیک و البته سرشار از پروتئین.

الکس تلس که در النصر با رونالدو هم‌تیمی بوده اخیرا این را فاش کرد و گفت سی آر سون در غذاخوری باشگاه غذا نمی‌خورد. او در عین حال دائما از هم‌تیمی‌هایش می‌خواهد که مواظب کالری دریافتی و کیفیت مواد غذایی‌شان باشند.

کریستیانو درباره رژیمش با کسی شوخی ندارد / رونالدو در بوفه النصر غذا نمی‌خورد: فقط غذای خودم! 2