یک‌شنبه 6 آبان 1403

کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو

وب‌گاه الف

شاید یک روزی به فوتبال برگشتم. همیشه گفته‌ام عشق علی دایی به فوتبال سر جای خودش ثابت قرار دارد. اما بعضی مواقع بد نیست که از عشق خودت (فوتبال) دور باشی.

وب‌گاه فرارو

محرم نویدکیا طی دو سال حضور در راس کادر فنی سپاهان چهار مرتبه با استقلال بازی کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سعید مهری می‌گوید که برای قهرمانی با آپوئل به لیگ قبرس آمده و رونالدو را بت خودش معرفی کرده و از علایق‌اش به ورزش اسنوکر صحبت کرده است.

وب‌گاه ورزش سه

کریستیانو رونالدو بعد از یک بازی دوری از ترکیب النصر حالا برگشته و امشب امید اول گلزنی تیمش برابر العین در لیگ قهرمانان آسیاست.

وب‌گاه فرارو

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس وعده قطعی برای پرداخت مطالبات بازیکنان و اعضای کادرفنی قبل از بازی برگشت مقابل استقلال تهران داده است.

وب‌گاه فرارو

علی دایی به مناسبت پایان سال 1402، گفتگوی مفصلی درباره اتفاقات این سال داشته است.

وب‌گاه ورزش سه

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر، با انتشار پستی به بازی امروز تیمش در لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علی دایی در واکنش به خبر رشوه‌گیری بازیکنان تیم ملی در قطر گفت: وقوع چنین فعلی از بازیکنان تراز اول و بین‌المللی فوتبال ایران را خیلی بعید می‌دانم. برای من به شخصه این موضوع باورنکردنی است و نمی‌توانم قبول و باور کنم ورزشکار باغیرت ایرانی و وقوع چنین اتفاقی را؟! برخی نمی‌توانند از روی ناراحتی و خشم از باخت، بروند هر شایعه‌ای دل‌شان خواست راه بیندازند تا انتقام بگیرند و عصبانیت...

وب‌گاه فرارو

با وجود اعتراض اینستاگرامی شهربانو منصوریان به تماس‌های اداره مالیات، به نظر می‌رسد او باید مالیات درآمد‌های تبلیغاتی خود را پرداخت کند.

وب‌گاه فرارو

قهرمان سابق وزنه‌برداری جهان و المپیک هفته جاری از بیمارستان مرخص می‌شود و بیماری دیابت او تحت کنترل است.

وب‌گاه فرارو

بعد از امتناع تامین اجتماعی از گرفتن مالکیت پرسپولیس، معاون قهرمانی وزارت ورزش مسئولیت این موضوع را متوجه سازمان خصوصی سازی کرد.

وب‌گاه فرارو

اگر چه محرومیت محمدعلی گرایی ملقب به شاهین ایران از سوی اتحادیه جهانی کشتی بخشیده شده، اما حضورش در المپیک پاریس با توجه به شرایط فعلی به، اما و اگر کشیده شده است.

وب‌گاه ورزش سه

سعید مهری می گوید که برای قهرمانی با آپوئل به لیگ قبرس آمده و رونالدو را بت خودش معرفی کرده و از علائقش به ورزش اسنوکر صحبت کرده است.

وب‌گاه فرارو

سرمربی برزیلی پرسپولیس همچنان دنبال اضافه کردن یک نفر به کادرفنی سرخپوشان پایتخت است اما شاید سرنوشتی همچون خرید خارجی جدید برای خط حمله نصیبش شود.

وب‌گاه فرارو

جوایز دلاری رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی به برترین آزادکاران کشورمان پرداخت شد.

وب‌گاه فرارو

استفاده از داوران زن در دربی پایتخت، یکی از گزینه‌های کمیته داوران است.