یک‌شنبه 6 آبان 1403

کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو

وب‌گاه ورزش سه

با مشخص شدن حریف النصر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پیش‌بینی می‌شد این تیم به راحتی برابر العین پیروز شود اما این مسابقه برخلاف انتظار پیش رفت.

وب‌گاه فرارو

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرزندان کریستیانو رونالدو به همراه نامزد او از یک فضای جادویی و تفریحی شهر پاریس دیدن کردند. فرزندان کریستیانو رونالدو به همراه نامزد او از یک فضای جادویی و تفریحی شهر پاریس دیدن کردند. به گزارش عرشه آنلاین، جورجینا رودریگس پس از حضور در هفته مد پاریس با لباس امضا شده از رونالدو که از کیت منچستریونایتد الهام گرفته شده بود، از دیزنی‌لند دیدن کرد.

وب‌گاه ورزش سه

کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، تنها در 25 سالگی در راه تبدیل شدن به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ لیگ قهرمانان اروپا است.

وب‌گاه ورزش سه

رئال مادرید امشب در صورت پیروزی مقابل لایپزیش و صعود به یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان جشن تولد 122 سالگی را در برنابئو برگزار خواهد کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

جورجینا رودریگز برای این تصاویر، کپشن "یک دنیای جادویی" را نوشته است. با هم نگاهی به حضور جورجینا رودریگز و فرزندان کریستیانو رونالدو در دیزنی لند پاریس می‌اندازیم.

وب‌گاه ورزش سه

از دست دادن فصل توسط اندرسون تالیسکا النصر را شوکه کرده ولی هیچکس به اندازه رونالدو از غیبت او متضرر نخواهد شد.

وب‌گاه فرارو

نماینده آمریکا در جلسه روز چهارشنبه شورای حکام آژانس بین‌المللی اتمی خواستار رقیق‌سازی اورانیوم تا 60 درصد ایران شد و اقدامات هسته‌ای اخیر ایران را محکوم کرد.

وب‌گاه ورزش سه

همزمان با شایعاتی درباره پروژه‌ای ویژه برای حضور کریستیانو رونالدو در دنیای بوکس، اسطوره فوتبال در کنار سه سوپراستار بوکس دیده شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

کریستیانو رونالدو با انتشار پستی تولد 122 سالگی رئال مادرید را تبریک گفت.

وب‌گاه ورزش سه

در سالگرد 122 سالگی باشگاه رئال مادرید، یکی از جالب‌ترین تبریک‌ها از طرف رونالدو، اسطوره ابدی باشگاه، بود.

وب‌گاه فرارو

یک تخمین ضعیف که اغلب مورد توافق قرار می‌گیرد 3.5 میلیون است. اما 1.1 میلیون از این کوین (سکه)‌های غیر فعال احتمالا متعلق به خالق ناشناس بیت‌کوین هستند. بنابراین، ما می‌توانیم آن بخش را از معادله خارج کنیم. بنابراین، یک تخمین محافظه کارانه برای کوین‌ها از دست رفته حدود 2.4 میلیون یا 11 درصد از کل بیت کوین‌ها است.

وب‌گاه ورزش سه

اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، معقتد است که بازگشت کریستیانو رونالدو به این تیم اشتباه بود.

خبرگزاری تسنیم

کریستیانو رونالدو به این پرسش که آیا امکان دارد زمانی وارد رینگ هشت ضلعی شود، پاسخ داد.

وب‌گاه ورزش سه

مارکوس رشفورد، ستاره منچستریونایتد، جایگاهش را در رختکن این تیم از دست داده است.