پنج‌شنبه 3 آبان 1403

کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو

وب‌گاه ورزش سه

نشریه مارکا پیش بینی می‌کند که نیمار پس از یک سال دوری از میادین برای روزهای پایانی دوران حرفه‌ای خود به فوتبال اروپا بازگردد.

وب‌گاه ورزش سه

نظرسنجی از سردبیران مطرح فوتبال آسیا برای اهدای جایزه توپ طلای 2024 به پایان رسید و حالا همه در انتظار شناسایی برنده این جایزه خواهند بود.

وب‌گاه عصر ایران

روبرت لواندوفسکی با 36 سال سن همچنان یکی از گلزنان برتر فوتبال جهان است. او با درخشش در لیگ قهرمانان، به رکورد گلزنی کریستیانو رونالدو پس از 30 سالگی نزدیک شده است.

وب‌گاه عصر ایران

حضور کریستیانو رونالدو در تهران در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت. باشگاه النصر عربستان با مخالفت با برگزاری بازی مقابل استقلال در تهران، خواستار تغییر محل این دیدار شده است.

وب‌گاه فرارو

تیم فوتبال النصر عربستان خواهان برگزاری دیدار با استقلال در لیگ نخبگان آسیا در زمین بی‌طرف شد. النصر با برگزاری بازی برابر استقلال در تهران در شرایط کنونی مخالف است. النصر که کریستیانو رونالدوی پرتغالی را در اختیار دارد در دومین دیدارش در لیگ نخبگان آسیا 2 بر یک الریان قطر را شکست داد. به تازگی نیز تیم موهان باگان هند از سفر به ایران برای دیدار با تراکتور خودداری کرده.

وب‌گاه ورزش سه

روبرت لواندوفسکی با دبل دیشب در لیگ قهرمانان به رکوردی مشابه لیونل مسی در این رقابت ها دست یافت.

وب‌گاه ورزش سه

استقلال در رتبه پنجم و پرسپولیس در جایگاه هشتم؛ اگر تا پایان لیگ نخبگان موقعیت تیم‌ها ثابت بماند، النصر و الهلال حریف حذفی سرخابی‌ها خواهند بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تیم فوتبال النصر عربستان خواهان برگزاری دیدار با استقلال در لیگ نخبگان آسیا در زمین بی‌طرف شد. تیم فوتبال النصر عربستان در هفته سوم دیدارهای لیگ نخبگان آسیا اول آبان میهمان استقلال ایران است اما با امتناع از سفر به ایران خواهان انتقال بازی به یک زمین بی‌طرف شد. عبدالعزیز العصیمی خبرنگار عربستانی خبر داد که النصر با ارسال درخواستی به کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهان برگزاری بازی با استقلال...

وب‌گاه ورزش سه

یوسف مانه، برادر سادیو مانه مهاجم النصر در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگاران مدعی شد برادرش بهترین بازیکن جهان است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سالم النجدی عجیب‌ترین مصدومیت تاریخ را تجربه کرد و پس از گل کریستیانو رونالدو مقابل الریان سر مدافع النصر با سقف نیمکت برخورد کرده و منجر به بیهوشی چند دقیقه‌ای او شد.

وب‌گاه عصر ایران

سالم النجدی عجیب‌ترین مصدومیت تاریخ را تجربه کرد و پس از گل کریستیانو رونالدو مقابل الریان، سر مدافع النصر با سقف نیمکت برخورد کرده و منجر به بیهوشی چند دقیقه‌ای او شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، الکساندر میتروویچ عملکرد بسیار خوبی در فصل جدید لیگ عربستان داشته است. این بازیکن صربستانی همچنان موتور گلزنی الهلال به شمار می‌آید و در 5 بازی موفق به زدن 8 گل شده تا با اقتدار در صدر فهرست بهترین گلزنان قرار گیرد. میتروویچ با پشت سرگذاشتن ستاره‌هایی مثل کریم بنزما، حسام العوار و کریستیانو رونالدو عنوان بهترین بازیکن ماه لیگ عربستان را به خود اختصاص...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، النصر در دیداری زیبا از دور دوم مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا، موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد الریان عبور کرده و نخستین پیروزی خود را در این پیکار‌ها به ثبت برساند. سادیو مانه و کریستیانو رونالدو برای میزبان گلزنی کردند که البته گل فوق ستاره پرتغالی منجر به اتفاق عجیبی روی نیمکت این تیم شد. تراژدی و کمدی توأمان روی نیمکت النصر در شرایطی که بازیکنان...

وب‌گاه عصر ایران

شادی پس از گل کریستیانو رونالدو برای النصر، به قیمت مصدومیت شدید سالم النجدی تمام شد. این مدافع پس از برخورد سر با سقف نیمکت، چند دقیقه‌ای بیهوش شد و به بیمارستان منتقل گردید.

وب‌گاه فرارو

سالم النجدی عجیب‌ترین مصدومیت تاریخ را تجربه کرد و پس از گل کریستیانو رونالدو، سر مدافع النصر با سقف نیمکت برخورد کرده و منجر به بیهوشی چند دقیقه‌ای او شد.