جمعه 30 شهریور 1403

کریم بنزما

کریم بنزما

وب‌گاه خبر آنلاین

ورزش سه نوشت: وکیل بنزما از قول این بازیکن تمام ادعاهای مطرح شده از سوی وزیر فرانسه را رد کرد.

وب‌گاه عصر ایران

پس از اتهامی که از سوی جرالد دارمانین وزیر کشور فرانسه به بنزما زده شد، حال یک سناتور فرانسوی به نام والری بویر هم گفته که اگر اتهامات این بازیکن در مورد ارتباط با اخوان المسلمین درست باشد باید خواستار لغو تابعیت شهروندی فرانسه و همچنین توپ طلا از کریم بنزما شویم. این اقدام فرانسوی‌ها پس از حمایت بنزما از فلسطین و محکوم کردن اسرائیل صورت گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وکیل بنزما از قول این بازیکن تمام ادعاهای مطرح شده از سوی وزیر فرانسه مبنی بر ارتباط داشتن این بازیکن با گروه اخوان المسلمین را رد کرد.

وب‌گاه ورزش سه

وکیل بنزما از قول این بازیکن تمام ادعاهای مطرح شده از سوی وزیر فرانسه را رد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کریم بنزما ستاره فرانسوی الاتحاد عربستان به همکاری و ارتباط با جنبش اخوان المسلمین متهم شده است. کریم بنزما سلب تابعیت می شود | توپ طلا از بنزما گرفته می‌شود؟ به گزارش عرشه آنلاین، پس از اتهامی که از سوی جرالد دارمانین وزیر کشور فرانسه به بنزما زده شد، حال یک سناتور فرانسوی به نام والری بویر هم گفته که اگر اتهامات این بازیکن در مورد ارتباط با اخوان المسلمین درست باشد باید خواستار لغو...

وب‌گاه خبر آنلاین

ورزش سه نوشت: یک سناتور فرانسوی در اظهارنظری جنجالی و باورنکردنی خواستار این شد که تابعیت فرانسه و توپ طلای کریم بنزما به دلیل حمایت او از مردم غزه بازپس گرفته شود.

وب‌گاه ورزش سه

یک سناتور فرانسوی در اظهارنظری جنجالی و باورنکردنی خواستار این شد که تابعیت فرانسه و توپ طلای کریم بنزما به دلیل حمایت او از مردم غزه بازپس گرفته شود.

وب‌گاه گسترش

بنزما به ارتباط با اخوان المسلمین متهم شد. پس از حمایت کریم بنزما از فلسطین در روزهای اخیر، ژرالد دارمانین وزیر کشور فرانسه، در مصاحبه‌ای با شبکه تلویزیونی سی نیوز ادعا کرد که کریم بنزما با گروه اخوان المسلمین در ارتباط است. در پی صحبت‌های دارمنین، جمعی از سناتورهای فرانسوی خواهان سلب تابعیت فرانسوی بنزما و حتی پس گرفتن عنوان توپ طلا از او شدند!

وب‌گاه فرارو

جرالد دارونین، وزیر کشور فرانسه، بنزما را به داشتن ارتباط با اخوان‌المسلمین متهم کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

چطور می شود فیلم برادری که در کنار پیکر نیمه جان خواهرش نشسته و برای او شهادتین می خواند را دید و قلب ادم نلرزد؟! مگر می شود ضجه های کودکان فلسطینی را دید و خون ادم به جوش نیاید؟!

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر کشور فرانسه درباره کریم بنزما صحبت کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر کشور فرانسه کریم بنزما را به داشتن ارتباط با گروهی تروریستی متهم کرده است. وزیر کشور فرانسه کریم بنزما را به داشتن ارتباط با گروهی تروریستی متهم کرده است. به گزارش عرشه آنلاین، کریم بنزما در طول دوران حرفه‌ای خود درگیر جنجال‌های متعددی بوده، ولی این بار یکی از اعضای دولت فرانسه به او اتهامات جدی وارد کرده است. جرالد دارمانین، وزیر کشور فرانسه، طی مصاحبه‌ای با CNews بنزما را به...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران در بازی با قطر برای حمایت از فلسطین با چفیه منقش به پرچم فلسطین وارد زمین شدند.

خبرگزاری دانشجو

سرمربی تیم ملی انگلیس در فیفادی پیش رو باید تیمش را در بازی دوستانه مقابل استرالیا و یک بازی مهم در مقدماتی یورو مقابل ایتالیا رهبری کند. او شانس این را دارد تا ستاره این روز‌های رئال، بلینگام را در تیمش داشته باشد که در فصل جدید با رئال مادرید در ده بازی 10 گل به ثمر رسانده و سه پاس گل را هم برای هم‌تیمی‌هایش فراهم کرده است. این هافبک هم قطعا به دنبال درخشش با تیم ملی و دومین گل ملی...

وب‌گاه ورزش سه

ملی پوش سابق اسپانیا معتقد است برای قضاوت در مورد جود بلینگام و مقایسه اش با زین الدین زیدان، باید سه سال صبر کنیم.

وب‌گاه ورزش سه

صحبت‌های مطرح شده از سوی چهار ستاره رئال مادرید در اردوی تیم‌های ملی ممکن است دردسرهایی را در این تیم ایجاد کند.