شنبه 31 شهریور 1403

کریم بنزما

کریم بنزما

وب‌گاه فرارو

سپاهان در حالی در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا میزبان الاتحاد است که این تیم روز‌های خوبی را با نونو اسپریتو سانتو و کریم بنزما پشت سر می‌گذارد.

وب‌گاه ورزش سه

مهاجم فرانسوی سابق اتلتیکو مادرید و لیون لحظات بسیار خوبی را در الاتفاق استیون جرارد سپری می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

لیگ حرفه‌ای عربستان به دنبال جذب داوران برجسته از سراسر اروپا است و گزارش شده که از داوران لیگ‌برتر در مورد زندگی در خاورمیانه نظرسنجی شده است. داوران لیگ برتر می‌توانند به لیگ حرفه‌ای عربستان وارد شوند و دستمزدهای زیادی برای مسئولان در نظر گرفته شده است. میزان هزینه‌های یک لیگ غیراروپایی در تابستان گذشته بی‌سابقه بوده و فقط باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس پول بیشتری در بازار هزینه کردند....

وب‌گاه عرشه آنلاین

بلیت فروشی دیدار تیم سپاهان و تیم الاتحاد آغاز شد. بلیت فروشی دیدار تیم سپاهان و تیم الاتحاد آغاز شد. باشگاه سپاهان اعلام کرد؛ با توجه به انجام پیگیری‌های لازم از مراجع ذی‌صلاح جهت دریافت مجوز برگزاری بازی سپاهان و الاتحاد با حضور هواداران، مجوز حضور تماشاگران از سوی مسئولان مربوطه صادر شد و سامانه فروش بلیت در دسترس قرار گرفته است.

وب‌گاه فرارو

در یکی از قسمتها برنامه دورهمی، عادل فردوسی پور حضور داشت. بخشی از این برنامه سوال جالب مهران مدیری از عادل فردوسی پور درباره اتفاقات برنامه نود را ببینید. منبع: تی وی پلاس

وب‌گاه فرارو

بلیت‌فروشی مسابقه تیم‌های سپاهان ایران و الاتحاد عربستان در حالی آغاز شده که هیچ بلیتی به هواداران زن فروخته نمی‌شود.

وب‌گاه فرارو

هادی چوپان قهرمان مستر المپیا 2022 برای پیگیری تمرینات خود در فاصله حدود 5 هفته تا مستر المپیا 2023، راهی آمریکا شد.

وب‌گاه فرارو

لیورپول در حال برنامه‌ریزی برای جایگزین کردن صلاح است و چشمش را به ستاره 43.5 میلیون پوندی یوونتوس دوخته است.

وب‌گاه فرارو

هفتم رقابت‌های سری آ ایتالیا امشب با 3 دیدار پیگیری خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

کریستیانو رونالدو که به همراه تیم النصر به تهران آمده بود یک شب در هتل اسپیناس که یکی از هتل‌های لوکس ایران محسوب می‌شود اقامت داشت.

وب‌گاه فرارو

مشاور فنی تیم‌های ملی پایه بسکتبال ایران، در اعتراض به رفتار فدراسیون، از سمت خود کناره گیری کرد.

وب‌گاه ورزش سه

خوسلو که به او لقب چکش در رئال داده اند، دیشب با گلزنی برابر لاس پالماس به رکوردی جالب در این باشگاه دست یافت.

وب‌گاه فرارو

اتحادیه جهانی کشتی با انتشار تصاویری از غم و شادی فینال وزن 86 کیلوگرم نوشت: دیوید تیلور بر رقابت‌های این دسته سلطنت می‌کند، اما یزدانی بازخواهد گشت

وب‌گاه فرارو

رسول خادم کشتی گیر پیشکسوت در ویدیویی تازه منتشر شده در آستارا برای کمک به سیل زدگان به صورت پنهانی حاضر شده است و در حال کمک است.

وب‌گاه فرارو

پرسپولیس روز هشتم شهریورماه با فولاد در اهواز بازی کرد، بیست روز بعد به مصاف النصر رفت و حالا 13 روز بعد از آن بازی باید در مصاف با الدحیل بازی کند. در واقع پرسپولیس طی دو ماه فقط سه بازی انجام می‌دهد و قطعاً همین مسأله در کیفیت این تیم تأثیر خواهد گذاشت.

وب‌گاه فرارو

روزنامه‌های ورزشی امروز پنجشنبه 6 مهر 1402 را از نظر می‌گذرانید.