شنبه 31 شهریور 1403

کریم بنزما

کریم بنزما

وب‌گاه ورزش سه

بر اساس آنچه دارنده عنوان قهرمانی لیگ حرفه ای عربستان روز گذشته اعلام کرد، تیم الاتحاد کریم بنزما مهاجم فرانسوی خود را به مدت یک هفته به دلیل مصدومیت از دست خواهد داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کریم بنزما به‌خاطر آسیب‌دیدگی به بازی حساس برابر سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا نخواهد رسید. کریم بنزما به‌خاطر آسیب‌دیدگی به بازی حساس برابر سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا نخواهد رسید. تیم فوتبال الاتحاد عربستان سعودی در بازی دوم خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف سپاهان خواهد رفت.

وب‌گاه فرارو

کریم بنزما به‌خاطر آسیب‌دیدگی به بازی حساس برابر سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا نخواهد رسید.

وب‌گاه ورزش سه

رودریگو در غیاب وینیسیوس هرگز نتوانست جای خالی او را پر کند و عملکردی بسیار ناامیدکننده داشت.

وب‌گاه گسترش

مارکا در مقابله ای انتقادی پس از شکست رئال در دربی، به وضعیت بد دفاعی و تهاجمی این تیم تاخت و برنامه ریزی مدیران باشگاه در تابستان را زیر سوال برد. رئال مادرید گیج و گنگ به اولین بازی جدی و بزرگ فصل رسید. درخشش بلینگام در این چند بازی گذشته خیلی ها را گمراه کرده بود، با این تصور که این تیم برای کسب موفقیت در فصل جاری به اندازه کافی نیرو دارد اما اینطور نیست. ابدا اینطور نیست. رئال با...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران، پدر شد.

وب‌گاه الف

کریم بنزما به‌خاطر آسیب‌دیدگی به بازی حساس برابر سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا نخواهد رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

فوق‌ستاره فرانسوی الاتحاد به دلیل مصدومیت به احتمال زیاد بازی هفته آینده با سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا را از دست می‌دهد و به ایران سفر نمی‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فوق‌ستاره فرانسوی الاتحاد به دلیل مصدومیت به احتمال زیاد بازی هفته آینده با سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا را از دست می‌دهد و به ایران سفر نمی‌کند.

وب‌گاه ورزش سه

کریم بنزما ستاره تیم التحاد دیدار مقابل سپاهان را از دست داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بنزما بازی با سپاهان را از دست داد. شوک کریم بنزما به طرفدارانش در ایران. بنزما بازی با سپاهان را از دست داد. به گزارش عرشه آنلاین، نمی‌دانیم باید از نیامدن بنزما به ایران، خوشحال باشیم یا ناراحت، اما الریاضیه خبر داده که او به دلیل مصدومیت تا ده روز باید تحت درمان باشد و بازی با سپاهان را از دست خواهد داد. فرهیختگان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کریم بنزما با توجه به طول دوره درمانش به احتمال فراوان بازی برابر سپاهان ایران را از دست خواهد داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کریم بنزما ستاره سابق رئال مادرید و مهاجم فعلی الاتحاد عربستان به دلیل مصدومیت چند وقتی است که دور از میادین به سر می‌برد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهاجم سرشناس فرانسوی الاتحاد عربستان شاید در دیدار آسیایی تیمش برابر سپاهان در ایران حضور نداشته باشد.

وب‌گاه عصر ایران

با اعلام روزنامه الریاضیه عربستان؛ کریم بنزما با توجه به طول دوره درمانش به احتمال فراوان بازی دوشنبه هفته آینده برابر سپاهان ایران در چارچوب دور دوم دیدارهای گروه C لیگ قهرمانان آسیا را از دست خواهد داد.