شنبه 31 شهریور 1403

کریم بنزما

کریم بنزما

وب‌گاه ورزش سه

امیر قلعه نویی می‌گوید دوست ندارد مدام از مشکلات تیم ملی بگوید و تلاش می‌کند با امکانات موجود و نیروی انسانی ایران کار رادپیش ببرد.

وب‌گاه ورزش سه

الاتحاد عربستان شب گذشته در ورزشگاه خانگی و حضور پر تعداد تماشاگرانش مقابل الهلال با نتیجه 4-3 شکست خورد.

وب‌گاه ورزش سه

سالم الدوساری ستاره الهلال شب گذشته گل برتری تیمش مقابل الاتحاد را به ثمر رساند.

وب‌گاه عصر ایران

پخش زنده مسابقات لیگ سعودی در صداوسیما باعث افزایش آشنایی مردم ایران با عربستان سعودی می شود؛ به تقویت روابط دو جامعه با وجود کوهی از سوء تفاهم کمک می کند... باعث می شود مردم ایران خارج از کلیشه ها و تصورات همیشگی و به دور از کانال های سیاسی، این بار از دریچه فوتبال و ورزش به طور زنده با عربستان سعودی آشنا شوند.

وب‌گاه ورزش سه

در آستانه شروع لیگ قهرمانان اسیا، تماشای بازیهای فوتبال در عربستان، نکات جالبی را به ذهن باتجربه‌ترین سرمربی لیگ ایران می‌آورد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نیمار می‌خواهد آخرین شانس خودش برای فتح جام جهانی را امتحان کند و گفت که در جام جهانی 2026 حاضر خواهد بود.

وب‌گاه 55 آنلاین

اگر پاندمی کووید 19 و غوغای جهانی کرونا «اپل» و «مایکروسافت» را با اتکا به دورکاری کارمندان، کاهش هزینه‌ها و داغ شدن کسب‌وکارهای آنلاین به رتبه‌های 2 و 3 جدول سودآورترین شرکت‌های جهان رسانده بود، اما کسب‌وکار قدیمی و پول‌ساز نفت، در سایه تورم ناشی از رکود اقتصادی جهان و البته اثر مستقیم بحران جهانی انرژی در پی حمله روسیه به اوکراین کاری کرد تا غول «آرامکو» به جایگاه اول این جدول چنگ...

وب‌گاه ورزش سه

هافبک جوان تیم فوتبال سپاهان اصفهان با اعتماد ژوزه مورایس در ترکیب اصلی قرار گرفت تا تجربه‌ای متفاوت را در لیگ برتر تجربه کند.

وب‌گاه ورزش سه

در فصل نقل و انتقالات تابستانی امسال تیم های اسپانیایی در زمینه فروش بازیکن بهتر از خرید بازیکن عمل کردند و شاهد جدایی 10 ستاره بزرگ از لالیگا بودیم.

وب‌گاه ورزش سه

برای رئال مادرید در فصل جاری شانس بسیار بیشتری در راه کسب عنوان قهرمانی لالیگا در نظر گرفته شده است.

وب‌گاه فرارو

تیم فوتبال الهلال با غلبه بر الاتحاد صدرنشین لیگ حرفه‌ای عربستان شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نشریه مادریدی به تمجید از ستاره تازه وارد رئال پرداخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری نوشت: محمد حسین مرادمند مدافع تیم استقلال در این فصل آنقدر آماده نشان داد که از سوی امیر قلعه نویی به تیم ملی دعوت شد او حالا تلاش می‌کند تا به ترکیب اصلی تیم ملی راه پیدا کند.

وب‌گاه ورزش سه

بنزما در دومین تجربه خود در الکلاسیکو عربستان بازهم رنگ باخت را جلوی چشمانش دید.