دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

کری: به المپیک می‌رویم تا مدال طلا بگیریم

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
کری: به المپیک می‌رویم تا مدال طلا بگیریم

ستاره تیم بسکتبال گلدن استیت گفت: حضور در المپیک پاریس و بازی برای تیم ملی در بالاترین سطح ممکن، تجربه‌ایست که بالاتر از آن وجود ندارد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، استیفن کری، بازیکنی است که در بسکتبال به همه افتخارات ممکن رسیده جز قهرمانی در المپیک. ستاره تیم گلدن استیت، 4 بار قهرمان NBA و 2 بار قهرمان جهان شده اما امسال برای نخستین و شاید آخرین بار می‌خواهد در المپیک برای تیم ملی آمریکا بازی کند.

دورنت: آماده بازی در المپیک هستم / پدربزرگ تیم ملی بسکتبال آمریکا هستم! ستاره کامرونی برای تیم ملی بسکتبال آمریکا بازی می‌کند

کری در این مورد اظهار داشت: بیش از حد هیجان‌زده هستم. من 2 بار در جام جهانی بوده و تجربه بازی‌های ملی را دارم اما نتوانستم در المپیک‌های 2016 و 2021 حاضر باشم. از اینکه چنین فرصتی نصیبم شده خیلی هیجان‌زده هستم.

ستاره گلدن استیت در مورد تیم ملی آمریکا گفت: ما تیم خارق‌العاده‌ای داریم. استیو کِر (سرمربی گلدن استیت و تیم ملی) را به خوبی می‌شناسم و با تفکرات او آشنا هستم. او دستیاران بزرگی در کنار خود در تیم ملی دارد. حضور در المپیک پاریس و بازی برای تیم ملی در بالاترین سطح ممکن، تجربه‌ایست که بالاتر از آن وجود ندارد.

او تصریح کرد: ما به المپیک می‌رویم تا مدال طلا بگیریم و چون نخستین حضورم در المپیک را تجربه می‌کنم، خیلی هیجان‌زده هستم. من 36 سال دارم و نمی‌دانم آیا المپیک دیگری پیش روی من خواهد بود یا نه؟! بنابراین سالی که باید حداکثر استفاده را از آن ببرم و قهرمان شوم، همین سال است.