سه‌شنبه 3 مهر 1403

کری خوانی درویش برای دربی: 20 اورونوف در پرسپولیس داریم

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
کری خوانی درویش برای دربی: 20 اورونوف در پرسپولیس داریم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: 20 اورونوف داریم. اگر برسد بازی می‌کند و در غیر اینصورت نفرات دیگر مثل او هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در حاشیه تمرین پیشکسوتان پریسپولیس در خصوص دربی اظهار داشت: این مسابقه هم مانند بازی های دیگر 3 امتیاز دارد اما حساسیت آنها را بیش از حد می کنند. تیم ما هم آماده و سرحال است و برای کسب 3 امتیاز به میدان خواهیم رفت.

وی در مورد حضور پرسپولیس و استقلال در هتل مشترک در اراک گفت: همه چیز به زیر ساخت آن شهر بستگی دارد و هتل 5 ستاره هم چیزی نیست که برویم از سوپرمارکت بخریم. ما هم جایی به جز آن هتل نداریم و نمی توانیم که شب در تهران بمانیم و روز بازی برویم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص غیبت اورونوف در دربی عنوان کرد: من از سرمربی تیم نقل قول می کنم که می گوید 20 اورونوف داریم. و اگر برسد بازی می کند و در غیر اینصورت نفرات دیگر مثل او هستند.

درویش در مورد اینکه گفته می شود مهرداد محمدی برای دربی بخشیده شده، گفت: آنقدر از این کارها فدراسیون انجام داده که بار اولش نیست. مگر 3 ساعت مانده به مهلت بارگذاری مدارک AFC سقف بودجه را اضافه نکردند؟ این کار غیرقانونی است و وقتی با سازمان لیگ صحبت کنم گفتند بخشیده نمی شود و بعید می دانم این اتفاق بیفتد.

253 258

کد خبر 1962172