یک‌شنبه 1 مهر 1403

کسب 3 مدال برنز دیگر در کاراته قهرمانی آسیا

وب‌گاه الف مشاهده در مرجع
کسب 3 مدال برنز دیگر در کاراته قهرمانی آسیا

در ادامه دیدارهای رده‌بندی رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا، 3 نماینده دیگر کاراته کشورمان موفق به کسب مدال برنز شدند.

به گزارش تسنیم، روز پایانی بیستمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا، امروز (یکشنبه) در شهر هانگژوی چین با برگزاری دیدارهای رده‌بندی و فینال اوزان کومیته و کاتا در حال برگزاری است و طراوت خاکسار، آتوسا گلشادنژاد و بهمن عسگری با برتری در دیدار رده‌بندی به مدال برنز رسیدند.

در دیدار رده‌بندی وزن 55 کیلوگرم، طراوت خاکسار 6 بر 2 آیری شیما از ژاپن را شکست داد و صاحب نشان برنز شد. خاکسار برای حضور در دیدار رده‌بندی ابتدا با نتیجه 10 بر 2 دئا دوینا از اندونزی را شکست داد و در ادامه پس از تساوی صفر صفر مقابل ازداولت از قزاقستان، در هانتی (رأی داوران) به‌عنوان فرد پیروز معرفی شد. او در مرحله نیمه‌نهایی 7 بر صفر مغلوب مای هوآنگ دارنده نشان طلا و نقره آسیا از هنگ‌کنگ شد و از صعود به دیدار نهایی بازماند.

گلشادنژاد در دیدار رده‌بندی وزن 61 کیلوگرم مقابل زکیه عدنان دارنده برنز آسیا از مالزی با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسید و به مدال برنز رسید. گلشادنژاد برای حضور در دیدار رده‌بندی ابتدا حریف عربستان را 8 بر صفر شکست داد و در ادامه 5 بر صفر از سد ساره العامری از امارات 5 بر صفر پیروز شد، اما در نیمه‌نهایی 4 بر یک مغلوب گانگ لی از چین شد.

در دیدار رده‌بندی وزن 75 کیلوگرم آقایان نیز بهمن عسگری 10 بر 2 از سد چنگ تنگ یو از چین تایپه گذشت و هشتمین مدال برنز کاراته ایران را کسب کرد. عسگری پیش از رسیدن به دیدار رده‌بندی، ابتدا 9 بر یک عیسایا از سنگاپور را از پیشِ‌رو برداشت و در ادامه 6 بر یک مقابل الجناعی از کویت به برتری رسید، اما در دیدار نیمه‌نهایی 7 بر یک مغلوب آژیکانو از قزاقستان شد.

پیش از این و در رقابت‌های صبح امروز، فاطمه صادقی در کاتای انفرادی و بهنام دهقان‌زاده در وزن 55 کیلوگرم به مدال برنز دست یافته بودند و روز گذشته نیز کاتای انفرادی بانوان و آقایان و کومیته تیمی مردان موفق به کسب مدال برنز شده بودند. در ادامه مسابقات نیز مبینا حیدری و شیما آل‌سعدی در دیدار رده‌بندی و مهدی خدابخشی و صالح اباذری در دیدار نهایی به‌روی تاتامی خواهند رفت.