جمعه 28 اردیبهشت 1403

کشتی آزاد

کشتی آزاد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کشتی گیر کشورمان در وزن 74 کیلوگرم موفق شد سهمیه المپیک پاریس را کسب کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رقابت‌های کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا با کسب سهمیه یونس امامی همراه بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آزادکار وزن 74 کیلوگرم ایران، با صعود به دیدار نهایی رقابت‌های گزینشی المپیک در قاره آسیا، چهارمین سهمیه المپیک پاریس برای کشتی آزاد ایران را بدست آورد. آزادکار وزن 74 کیلوگرم ایران، با صعود به دیدار نهایی رقابت‌های گزینشی المپیک در قاره آسیا، چهارمین سهمیه المپیک پاریس برای کشتی آزاد ایران را بدست آورد. به گزارش عرشه آنلاین، در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد کسب سهمیه المپیک در بیشکک قرقیزستان،...

خبرگزاری تسنیم

یونس امامی با برتری مقابل حریف قزاقستانی موفق به کسب سهمیه المپیک در وزن 74 کیلوگرم شد و دوبنده تیم ملی در بازی‌های المپیک را از آن خود کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مسابقات کشتی آزاد کسب سهمیه المپیک امروز آغاز شد که احمد جوان سهمیه را از دست داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آزادکاران اوزان 74 و 97 کیلوگرم با شکست رقبای خود راهی مرحله نیمه نهایی مسابقات کسب سهمیه المپیک شدند. به گزارش عرشه آنلاین؛ در آغاز رقابت‌های کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا و در بیشکک قرقیزستان، در وزن 74 کیلوگرم یونس امامی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 15 بر 4 بیونگ مین گنگ از کره جنوبی را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف نورکجا...

وب‌گاه فرارو

آزادکاران اوزان 74 و 97 کیلوگرم با شکست رقبای خود راهی مرحله نیمه نهایی مسابقات کسب سهمیه المپیک شدند.

وب‌گاه ورزش سه

در پایان مسابقات صبح کشتی آزاد گزینشی المپیک، دو آزادکار ایرانی به نیمه نهایی رسیدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

احمد محمدنژاد جوان نتوانست سهمیه وزن 57 کیلوگرم کشتی آزاد المپیک را بدست آورد و کار کسب سهمیه در این وزن به رویداد آخر گزینشی کشیده شد.

وب‌گاه ورزش سه

ملی پوش سبک وزن کشتی آزاد نتوانست سهمیه المپیک پاریس را در مسابقات گزینشی آسیا کسب کند.

خبرگزاری تسنیم

این طور که پیداست ضعف و ناکامی سبک‌وزن‌های کشتی آزاد ایران همچنان ادامه دارد و حالا آخرین امید ایران برای حضور در المپیک، علیرضا سرلک است.

خبرگزاری تسنیم

احمد جوان با قبول شکست مقابل حریف مغولی، از دور رقابت‌های گزینشی قاره‌ای حذف شد تا کار کسب سهمیه وزن 57 کیلوگرم ایران به گزینشی جهانی در ترکیه کشیده شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آزادکار وزن 57 کیلوگرم کشورمان با شکست مقابل حریف مغولستانی خود از کسب سهمیه المپیک بازماند.

خبرگزاری تسنیم

در جریان برگزاری یک مسابقه استانی در رده سنی نونهالان مازندران اتفاقات تلخی از جمله جراحت سنگین داور، بازداشت و صدور حکم جلب برای فردی که اقدام به استفاده از چاقو کرده بود، رخ داد.

وب‌گاه الف

رئیس فدراسیون کشتی خطاب به ملی‌پوشان اعزامی این رشته به گزینشی المپیک پاریس، گفت: به داشته‌های خود اطمینان کنید و حریفان را در مسابقات گزینشی دست کم نگیرید.

وب‌گاه فرارو

رئیس فدراسیون کشتی خطاب به ملی‌پوشان اعزامی این رشته به گزینشی المپیک پاریس، گفت: به داشته‌های خود اطمینان کنید و حریفان را در مسابقات گزینشی دست کم نگیرید.